Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2016.08.14. 14:12 emmausz

Féltenek

Eljön az az idő, amikor az emberre utódai féltő óvatossággal tekintenek. Történt a minap, hogy sétára indultunk az Újpesti (fél)szigetre. Ismerem a déli irányba induló ösvényt, többször sétáltam meg bicikliztem ott. Most is elindultam, hogy megkeressek egy mókás cégreklámost, és ha megtalálom, ott készítsünk fotókat egymásról. Megyek-megyek, aztán meggondoltam magamat. Túl messze esik ahhoz, hogy a kicsi unokákkal elgyalogoljunk odáig. Ám mivel kiestem a többiek látóköréből, utánam uszult Francois, nehogy történjen velem valami kellemetlenség. Tehát aggódnak miattam. Mivel ő a felső úton haladt, én meg az alsón tekeregtem vissza, elkerültük egymást. Visszaérve a többiekhez értesültem arról, hogy Fr. elindult keresésemre.  De vissza ne induljak, mert egymást fogjuk kergetni. Ám makacs vagyok. Visszagyalogoltam az ösvényen, és sikerült is találkozni vőmmel. Kb. együtt tértünk meg a csoportunkhoz. Mondom Évának: Értem, értem, hogy vigyáztok rám. Azt is megértettem, hogy mindenki nyugodtabb, ha én a csoporttal maradok minden körülmények között. Valahogy nyugodtabbak vagytok akkor.                
Ízelítő a Jeremiás 42. f.-ből:
Akkor a tisztek mind odajárultak ...Jeremiás prófétához: imádkozz az Úrhoz, a te Istenedhez ezért az egész maradékért. Hiszen oly kevesen maradtunk, akik egykor sokan voltunk, amint saját szemeddel láthatod. Mutassa meg nekünk az Úr, a te Istened azt az utat, amelyen járnunk kell, és azt, hogy mit kell tennünk.”  Jeremiás próféta: „Megértettem. Imádkozni fogok az Úrhoz, a ti Istenetekhez, úgy, amint kértétek. Tudtotokra adok minden szót, amit az Úr válaszol; ...Ők: hallgatni fogunk az Úrnak, a mi Istenünknek a szavára,... biztosan jó dolgunk lesz.” Tíz nap elteltével az Úr szózatot intézett Jeremiáshoz. ...: „Ezt mondja az Úr, Izrael Istene, ... Ha nyugton maradtok ebben az országban, fölépítlek és nem vetlek el benneteket; elültetlek, és nem gyomlállak ki titeket. ...Ne menjetek Egyiptomba! ...értsétek meg jól: kard, éhínség és döghalál pusztít el titeket azon a helyen, ahová menni akartok, hogy ott lakjatok.” Közöm. Ha az ember hallgat arra, aki hitelesen szól, akkor célba jut, ha ellenáll az igaznak, akkor pórul jár. Ez ilyen egyszerű.  

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr7610409644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása