Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2017.09.13. 09:57 emmausz

Menjek, vagy maradjak?

Minden baj azzal kezdődik, hogy elhagyod a szobádat – mondta, valaki a saját nevéhez fűződő szállóigét.
Ezzel szemben áll egy másik igazság: Ahhoz, hogy valamilyen élmény érjen, egyáltalán új inger, ahhoz el kell hagynunk a lakásunkat.    
Utóbbi mellett érvelt egy szívgyógyász is, akihez vagy tizenöt éve beutalót kaptam. Azt mondta, hogy a szívem olyan, amilyen. Amit megtehetek, az a kiadós napi séta. Ezért azt javasolja, hogy szerezzek be egy kutyát, az majd naponta, esetleg többször is „levisz” sétálni. Nem vettem, de kaptam helyette egy kamerát, hogy azzal sétáljak. Így barangoltam be a kerületet (jó nagy), mindig más és más irányba csillagtúrázva.
Kamerámnak nincs hibája, azonban abbahagytam egy idő óta a sétát. Alighanem meguntam az ismétlődő helyekre való mászkálást. Ha jól utánaszámolok, mára már megdöglött volna az annak idején beszerzett kölyökkutya.
A kérdés már most az, hogy újabbal kísérletezzem-e? Vigyem le magamat, és a kamerát újabb huzamosabb időszakra gyalogolni, azaz felújítsam-e ezt a gyakorlatot?
Majd megbeszélem a vízhajtóval.
Most olvassa T., hogy a sportos VM miniszter eltörte a lábát. Ajjaj!!!
Ízelítő az 1Timóteus levél 1. f.-ből:
Bevezetés
Pál…: Kegyelem, irgalom és békesség Istentől, az Atyától, és Urunktól, Krisztus Jézustól.

A tévtanítók visszautasítása
... A tanítás célja a tiszta szívből, jó lelkiismeretből és őszinte hitből fakadó szeretet. … a törvényt nem az igaz emberért hozták, hanem a gonoszokért, … és mindazért, ami még ellenkezik az igaz tanítással, a boldog Isten dicsőségéről szóló evangéliummal, amelynek hirdetésére megbízást kaptam.

Az isteni irgalom magasztalása
azelőtt …erőszakos ember voltam. De … tudatlanul cselekedtem. … elárasztott az Úr kegyelme Krisztus Jézus azért jött a világba, hogy üdvözítse a bűnösöket, s közöttük én vagyok az első… Az örökkévalóság királyának, a halhatatlan és láthatatlan, egyedülvaló Istennek tisztelet és dicsőség mindörökkön örökké! … Timóteus fiam, … a jó harcot vívd meg bizalommal. Tarts ki a hitben… Közöm. – Tartalmas jó kívánságok… megszívlelendők. – Néhány mondat a „pálfordulásról”. – Imádás szavai. – Buzdítás kitartásra.  Nekem azt mondja, hogy Isten a legalávalóbb embert is képes kifordítani önmagából és „irányba állítani”. 

komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr8612825852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exbikfic · exbikfic.blog.hu 2017.09.13. 10:25:41

Kamerával, kutyával, vagy anélkül, de menni kell, el kell hagyni a szobát - mondom én, aki már egy ideje nap mint nap a legnagyobb erőfeszítéssel veszem rá magam, hogy elinduljak bárhová (végül aztán mindig elindulok). Sétálni soha nem szerettem, évtizedekig nem is volt rá módom, meg rettentően untam is a céltalan "csak-menetelést". De muszáj, még akkor is, ha szinte soha nincs meg a nap végére az optimális, egészségesnek mondott tízezer lépés. Szóval, nagyon is megértem a vívódásodat.

emmausz 2017.09.13. 10:44:31

Együttérzésedet köszönöm. Alighanem ráveszem magamat az újabb cirkálásra. Nincs más alternatíva.
süti beállítások módosítása