Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2018.03.25. 13:20 emmausz

...ha már a témák nem keresnek engem

Keresem a témákat, ha már a témák nem keresnek engem
Átállítottam eset az óráka. Mivel előre kellett csavarni a mutatókat, és mivel komplikált és megbízhatatlan a digitális rádiósóra átállatása, megvártam az esti 11 órát. Ekkor kihúztam a konnektorból, majd vissza dugtam, mire engedelmesen 0:0-t kezdett villogni. Azt is sikerült megállítanom, gombnyomogatás által.
***
Olvasom tovább a Tömörkény-összest. De alig van találok kiemelésre érdemes megjegyzést, hacsak azt nem, hogy …jött a háború (I.VH), mert sokan vagyunk, s nem, bírunk egymástól élni. Novelláiban ezt jobban kifejti. Bemutatja a gyermekek iránt bensőségességet mutató embert, akit hazaengednek aratni, hogy aztán visszatérve a fronton gépfegyverrel kaszáljon.
***
Délben meglátogattam a könyvmegállót, és elhoztam egy ígéretes albumot, különféle körökkel, mintákkal. Jobban megnéztem, gabonaköröket hoz az angol könyv, hozzá ezoterikus „bizonyíték”-okat. Hamar a szeletív papírhulladék-gyűjtőben találta magát. Elhoztam Szolzsenyicin által tálalt A GULAG-szigetcsoport c. munkát is. Egykor nem volt hozzá érkezésem, hogy a tömény kegyetlenséggel szembenézzek. Belelapoztam. Lehet, hogy most se lesz. Minden lapjáról vér csurog, minden mondata kegyetlenkedéseket regisztrál.
Pedig olvasni fogok, mert ma elmondhatom, hogy nemcsak kenyérrel él az ember. Én folyadékokkal fogok élni, mert az orvos másképp nem rendelte.   
A keserűsótól az édes almaléig terjed a választott étkek sora.
***
Szerettem volna, ha az Óbuda újság humorrovatában ráakadok egy jó poénra, de böjtösen szerény a választék.  Öt viccet hoz, megpróbálom a legjobbat idetenni: János bá autóvezetésből vizsgázik. A vizsgabiztos: János bácsi! Milyen tábla volt ez?
- Úgy néztem, fiam, búzatábla.
Joggal kérdezheted: Milyen lehetett a többi négy vicc?

Hát azok ugyancsak meglehetősek.
Viszont a lap hozza a 03. 12.-i hírt. Eddig ismeretlen okok miatt kigyulladt egy lakás a Lőpormalom u. 3. első emeletén. Az ingatlanban senki sem tartózkodott, így kitelepítésre nem volt szükség. A helyszínt a III. k.-i Rendőrkap.-ság, valamint a közter.-felügyelet biztosította, más rendőrjárőrökkel együtt. A tüzet megfékezték. Arról nem szól a fáma, hogy én vettem észre, feleség hívta először a tűo.-kat.
***
Egyebekben enyhe telünk van, reggel plusz 0 fok. A négy évvel korábbi fotókon teljes virágzásban vannak azok a fák, amelyeknek ma a rügyei még okkal és javában alszanak.    

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr7413778274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exbikfic · exbikfic.blog.hu 2018.03.25. 13:46:05

Mai étrended alapján gondolom, hogy holnap lesz a beavatkozás. Minden jót!

emmausz 2018.03.25. 17:39:09

Holnap kolonoszkópos jelölés. Csüt. műtét. Üdv mik
süti beállítások módosítása