Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2019.01.29. 12:58 emmausz

Esetek

Másodszor fordult elő, hogy átküldött kész cikkem eltűnt. Az elsőt csak újra fel kellett adnom, ám a tegnapit ma újra írtam. Tegnap azzal a boldog tudattal tértem nyugovóra, hogy elküldtem cikket, amelyen a késő esti órákban dolgoztam. Nem volt ennyire sürgős a dolog, de úgy gondolkoztam, hogy holnap (azaz ma) sem leszek okosabb, ezért jobb, ha rögtön leírom, amit gondolok. Mivel nyom nélkül elillant az anyag, ma újra nekiláttam azzal a kétséggel, hogy ma még olyan se lesz, mint először, ahogyan azon frissiben kipattant belőlem. Szerencsére nincs összehasonlítási lehetőségem, mert csak a mai áll rendelkezésemre.
***
Durva korunk durva és morbid vicce:
Azt mondja a pszichiáter a páciensének: Írjon levelet az összes haragosának, majd égesse el őket.
Az ember visszatér a pszichiáterhez. Úgy tettem, ahogy mondta. Elégettem őket. S most mit csináljak a levelekkel?  
***
És még egy – a Rogers-módszerről: Páciens (P) Pszichológus (PS)
Rendelő az ötödik emeleten.

Ps: Mi a panasza?
P: Rossz a kedélyállapotom.
Ps: Önnek rossz a kedélyállapota. Értem.
P: Sokszor elmerülök a negatív érzésekben.
Ps: Értem, ön elmerül a negatív érzésekben.
P: És akkor kedvem lenne az öngyilkossághoz.
Ps: Értem. Olyankor kedve lenne az öngyilkossághoz.
P: Most is le vagyok lombozódva.  
Ps: Értem. Ön most is le van hangolódva.
P: Mindjárt kiugrok az ablakon.
Ps: Értem, ön mindjárt kiugrik az ablakon.
P: Meg is teszem (odarohan az ablakhoz, kiugrik)
Ps: Értem, ön meg is te… Jézus, Máriaaa!!!
***
Egy góbé-vicc:
A góbé most jött az állatkertből. Mesél Mózsi bának.
Láttam ottan zsiráfot.
Oszt millen állat az? - kérdi Mózsi bá. 
Mózsi bá, van magának lova?
Van.
Nahát az éppen olyan, csak hosszú a nyaka.
És még mit láttál?
Zebrát.
Oszt millen volt?
Mózsi bá, van magának lova? 
Van, fiam.
Nahát ez éppen olyan, csak csíkos a teste.
Oszt még mit láttál?
Láttam polipot.
Oszt millen állat a polip?
Mózsi bá, van magának lova?
Van, fiam.
No, hát ez egyáltalán nem olyan, mint a lova.  
***
Reggel jégpáncélon indultunk misére. Jó félóra elteltével visszafelé meg kásás havon közlekedtünk. Ilyen tempóban még nem váltották egymást frontok.  

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr9214596064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása