Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2020.01.24. 19:26 emmausz

Cím nélkül

Állok a HÉV-megállóban.
Öttagú társaságból szólít meg egy nő: – Do you speak english?
Én:  – I dont not speak english.
Mire ő:…Szentendre…
Mire én: Yes.
Ő kérdezi a térképen: – Mi a neve ennek a station-nek?
Én: Margit-sziget, budai hídfő.
Ő: – OK.
Mutatom: – Two HÉV is it. Békásmegyer or Szentendre.
Ő: – Really?
Én: – Next Hév is OK!
Ő: – Thanks.
A pidgin englisht még tanulnom kell(ene)
***
VD Szerelemnaplót olvasva:
- Micsoda szóhasználat.,megszemélyesítés: „Díszpárnák díszpárnálkodnak
- „lány lény”, (ezzel a leleménnyel én is éltem)
- egy szépséges kétsoros:
egészen levetkőztél nekem
úgyhogy megláttam arcodat
”   

- Egy Deskés fricska:
ezt a csipeszt tőled kaptam
ezt a könyvet tőled kaptam
ezt a mosolyt tőled kaptam,
szeretnék egyszer tőled egy szárnyas csavart is
(körülbelül hatmilliméteresre gondolok

- egy tömbszerű egysoros: „hozzádbújni
- egy profétikus:
hova a francba raktad megint a zoknimat
  – biztos, hogy ezt mondanám tíz év múlva?

nem fogjuk megtudni
- Illés-lemez szövegét idézi nekem: „…akárki akármit is mond…”
- Munkamegosztás:
A nők a férfiak karbantartására lettek kifejlesztve.
A férfiak például egy ecsetnek látszó tárggyal
fenntartják a társadalmat.
A gyermekek pedig olykor hazatelefonálnak
.”

- probléma:
Mert mindig ez a hanyagságom.
Amikor abbahagytuk,
’66-ban, elfelejtettem kiszeretni belőle
.”

- Álom 2019. 07.24. Belőle egyetlen epizódnyi sor:
Soros Györgyért pedig kétnaponta imádkozom; pogányságot ás átkot hoz Európára…”
Remek mind. És azok is, amiket nem idéztem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr8915425738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása