Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2006.12.28. 20:39 emmausz

Velem néha történik valami

Ma december 28-án kora reggel, talán 6.15-től a Duna-tévében menet az orosz film (A kétéltű ember). Hát persze, hogy Emil jutott eszembe róla, akinek egyik kedvenc filmje volt. Ha van archívuma a Dunának, visszanézheti Ichtiandr történetét.
Ma harmadszor éltem át rövid időre, hogy ellopták a kocsimat. Az első alkalommal a kék Wartburgot nem találtam. Annak persze oka volt. A Stahly utcában dolgoztam Budapest közepén. Naponta keringtem álmosan parkolót keresni. Naponta kellett volna megjegyezni, hogy hol is sikerült üres helyet találni. Egyszer szellemi rövidzárlat folytán elfelejtettem, hol is hagytam a kék csodát. Persze előkerült. Talán keresgélés közben felrémlett, hogy hol is álla a büdös paripa. Másodjára a zöld Skoda etette velem a fenét. Nem volt parkoló a ház előtt, ahol rendszerint álltam vele. Ellopták. Nem gondolhattam másra. Elszégyelltem magam, hogy miért izgat az a hulladék. Nem vihetek magammal semmit a túlvilágra. Ez alig több a semminél, és ennek hiánya is így kiborít. De mi is az, ami felkergeti az ember vércukrát?
Meg tudom mondani, mert ma határozottan emlékeztem rá, hogy a szemközti parkoló öbölbe kanyarodtam kis ívben a feleséggel együtt, és együtt hagytuk ott a kocsit. Kora délután alvásból felkelve kitekintettem a konyhaablakon, és azt látom, hogy nem látok semmit. Legalábbis ott, ahol a kocsi állt, ott csak a híg levegő van. Eltelt egy-két másodperc, mire tudatosodott bennem, hogy csakugyan oda álltam, és csakugyan nincs ott a Micsubicsu. Jövök befele kérdezni Tücsit, ugye szemben álltam meg hazajöttünk alkalmával? Igen, mondta ő, de Micának nem tetszett az a mód, ahogy odasercintettem az autót. Ezért átvitte a terebintus fa alá, a látómezőmtől balra.
Most pedig visszatérek arra, hogy mik cikáztak végig őszülni kezdő hajzatom alatt.
Pillanatnyilag elég kevés megtakarításom maradt egy-két dolog miatt. Legfeljebb egy vén verdára telik, amely talán erősen szervizigényes lesz.
Melyik számon kell bejelenteni melyik rendőrségen?
Hány papírt kell kitölteni ahhoz, hogy semmi se történjen.
Mennyi időt pocsékolok el ezekkel a bürokratikus dolgokkal.
Naponta a HÉV-megálló Match-üzletet kell felkeresnem, mert a heti bevásárlásnak lőttek. Kézben egyre kevéssé tudunk cipekedni.
A szombat esti találkozások is megkérdőjeleződnek.
Egyre kevesebb ingerenciánk van tömegközlekedni a diszkóból jövők sűrűjében.
Ami utólag jutott eszembe: a templomunk is messze van gyalog.
Mire szuszogós korba ér az ember, adott esetben ennyi zűrt okoz egy változás. Egy negatív történés. Igazából rühellem a változásokat.
Különösen a negatívokat.
Elgondolkoztat ez a különösen negatív dolog. Mintha már olvastam volna valahol. Nos, igen. A Mica blogjának egyik mottója ez: Jósolni nehéz, különösen a jövőt illetően.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr225167387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása