Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2011.02.21. 16:54 emmausz

Meg-megállék...

Megérem lassacskán életem alkonyát,
s nem láttam soha még Tiszapalkonyát –
merengtem el ma is az életem múlásán.
Ez talán attól van, hogy tegnap elvitettem magamat vonattal az Óbuda mh.-re, s onnan begyalogoltam a helyi temetőbe. Itt sok más mellett Zsivóczky Gyula és Hidegkuti Nándor sírhelyére bukkantam.
Ahogyan elnézegettem a feliratokat, egy telefonkönyvre való családnévvel találkoztam. Persze akik itt nyugszanak, azoknak nincs szükségük se vonalas, se maroktelefonra.
Vajon hogyan állnak a bebocsáttatással?
Nem tudom.
Pedig ha tudnám, segítene nekik segíteni, és átértékelném saját létezésmódomat is („vidd a mennybe különösen azokat, akik legjobban rászorulnak az irgalmadra!”).    
Ma két helyen forgolódtam.
Budakeszire vittem T.-t a Rehab. Intézetbe, ahol korábban kétszer műtötték, s ahol már máskor is készítettem fotókat.
Második utam a Dunához vezetett (téli napnak alkonyúlatánál, megállék a kanyargó Dunánál), ahol az emberek új geotermikus épületet húznak a régi fadíszítéses földszintes helyén, s ahol a madarak egykedvűen nézik mindezt, mert ők soha nem tervezték át azt, amire ösztönüktől késztetve vannak.
A patak torkolatánál lévő kis pagonyban állt egy hajléktalan sátra, „ahol immár nem áll semmi”.
A sátor helyét jól mutatja az elszáradt aljnövényzet és egy tábla, melyen a fedél nélküli segítséget kér, és köszöni.
Vajon hová lett, mi lett a sorsa?
Miért csak szöveg valamennyiünk emberi méltóságának azonossága?
Mi lesz a gyakorlattal?
Mostanság négy alkalommal gyűjtenek évente az egyházban meghatározott célokra. Nemsokára pl. az egyházi iskolák javára.
Rendben van.
De kellene legalább egy ötödik is: a hajléktalanság kérdésének a megoldását elősegítendő.
Én benne volnék.

Szolgálati közlemény: Bátyót ma epével műtötték. Szorítok (szorítunk, szorítsunk) neki.


2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr395169258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samu 2011.02.21. 22:03:35

Mielőbbi gyógyulást a bátyónak! :-)

mick · http://emmausz.freeblog.hu 2011.02.22. 06:29:21

Kösz. Ha látogatom, megmondom neki.
süti beállítások módosítása