Igazat ír, aki megfogalmazta, az internet többet tud rólunk, mint mi magunk. Jobban ismer minket, szokásainkat, életmódunkat, gondolatainkat, vásárlási késztetéseink hőfokát.
De ez sem elég a nagy bizniszhez.
Most azt kérték, hogy tegyem lehetővé, hogy még személyre szabottabb reklámokat küldhessenek nekem.
Még mit nem!
Sajnos nincs a felhívásukban olyan lehetőség, amely által kifejezhetném véleményemet:
NEM ÉRDEKEL SEMMIFÉLE REKLÁM, A REKLÁMÚJSÁGOK SE.
Nekem ne mondják meg, hogy hol olcsóbb, hanem adják tisztességes áron. Az nagyjából a legolcsóbb lesz.
Nekem ne mondják, hogy „nyerjek a kupakkal”. A mi pénzünkből készül a reklám, és a mi pénzünkből nyeretnek néhány embert.
Nem akarok a kupakkal nyerni, hanem becsületes áron vásárolni.
Nekem ne mondják, hogy a kerületi parkolás nekem olcsóbb lesz, mikor eddig ingyenes volt.
Nekem ne mondják, hogy minden termék ára 999-re végződik. Ez nem árkalkuláció, hanem a pszichológia ellenünk fordítása. (Nem akartam írni, hogy hülyének néznek minket, vásárlókat.)
Nekem ne beszéljenek természetvédelemről, akik azt sugallják, a tiednél van újabb, dobd el a régit!
Nem érdekelnek az akciók!
Tessék tisztességesen kereskedni!
***
Ps:
Egynémely önkormányzat elhatározta, hogy 100 000 ft-ra megbünteti azokat az tulajdonosokat, akinek légkondijuk csövei desztvízhez hasonló tisztaságú kondenzvizet csepegtetnek a közutakra. Három dolog jut eszembe.
1. Adóztassa meg az esőket is, mert ellenőrizetlen minőségű cseppek milliárdjaival árasztják el a közutakat.
2. Csokonai Vitéz Mihály már megírta ezt az eszement típust Zsugori uram c. remekében:
Esmérek én egy vént. - Ki az: - Neve nincsen:
Régen eladta már aztat is a kincsen;
...
Most is azért sóhajt és dúl-fúl magába,
Mért nem adhatja az áert árendába.
3. Karinthy ezt is megírta. Idézem: „Mondja ki a Tanács, hogy mondjuk május 21-től kezdve, mindenkinek mindennap lakóhely és illetőség szerint meghatározott órában jelentkeznie kell az elöljáróságnál., ahol egy nagy pofont kap.
Utolsó kommentek