Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2011.06.10. 17:01 emmausz

Álmos vagyok

Ugye tegnap nagyot mászkáltam.
Este meg féltizenkettő utánig néztem egy interjút a mélyszegénységben élő cigányok támájáról.
Reggel szokás szerint háromnegyed hatkor ébresztő.
Bezzeg kávét meg nem ittam.
A Karinthy Cini napló-restanciát be akartam hozni, hogy végezzek az olvasásával. Nekifutottam, majd amikor már csak 10 lap lett volna hátra, belealudtam.
Ilyen nincs, újra és újra elolvastam néhány mondatot, amikor rájöttem, hogy ez puszta önkínzás. Inkább ledőlök egy hangyányit. Így is lett.
Érdekelt, hogy a 700 oldalas kötetnek írt-e folytatását, különös tekintettel arra, hogy Napló I. a címe.
Egy gyors google-keresés. Cini 1992-ben halt meg. Még kétkötetnyi naplót írt. De megírta 1956-os élményeit is. És még mennyi mindent. Az első csak 1967–69-ig időszakról szól.

Azért is érdekes ez számomra, mert blogom lényegesen szűkebb terjedelmű napló. Más kérdés, hogy nem is egészen az. Inkább a mindennapokban felötlő gondolatok, eszmefuttatások mindennapos vetülete. Csak annyiban hasonlít minden más naplóhoz, bloghoz, hogy ugyanúgy kiírok magamból mindent, mint minden író ember. Így esett ez már pl. Madáchcsal is, aki kiírta magából az Ember tragédiáját. És azóta is a legtöbb irodalmár ezt teszi. Mindennek elnevezi figuráit, miközben leplezve vagy leplezetlenül önmagát írja.
Ma sétálás alkalmával nem adódott semmi érdekes  fotóstéma (vagy nagyon álmos voltam?). Sorry. Mindenesetre csak cipeltem a kilós masinát. Meg egy kardigánt is cipeltem, amire ugyanúgy nem volt szükségem, mert mire kiértem az első sarokig, erősen sütni kezdett a mindaddig felhők takarta nap.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr405169404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása