Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2012.04.12. 19:23 emmausz

Majd? Nem.

Majdnem lementünk délután sétálni. De mégse.
Majdnem befejeztem érdekes könyvemet, mely valamennyi lélek és Teremtőjük egységét nagyon is valóságosnak láttatja.
Majdnem tovább írtam a posztomat, amikor bejelentkezett az AVG, hogy javasolja, vizsgáltassam át vele most a PC-t. Megtettem. Most biztonságos a gépem.
Majdnem kaptunk Angéláról egy néhány fényképet, de valamiért késik.
Majdnem eredménnyel tárgyalt velünk egy pénzügyi tanácsadó, amikor kiderült, hogy ugyanazzal a feladatsorral van megbízva, mint M. tanácsadója. Mi ugyebár egy család vagyunk, és biztonsággal kijelenthetem, hogy nincs annyi pénzünk, hogy két tanácsadót igényelne.
Majdnem májusi idő van ma. Reggel találtam egy májusi cserebogarat széttaposva. Az anyák napi (ugye, nálunk május első vasárnapja) orgonák is javában bontogatják szirmaikat.
Bezzeg az én időmben!
Majdnem elérte a húsz fokot már tegnap délután a külső hőmérséklet. Mára kicsit visszaesett.
Majdnem felhoztam a hősugárzót, de M. szerint már nincs rá szükség.
Majdnem megkerestem a párásítót is, de Tücsitől várom a választ, hol leledzik?
Majdnem holnapra hagytam a porszívózást, de kora délután nekiláttam, mert megérett rá az idő.
Majdnem be is fejeztem, de az egyik félszoba holnapra vár, ott alaposabb tisztogatás indul, talán lemosásokkal?
Majdnem két percig hangosan nevetgéltünk Leventével. A Csipp-csipp-csó-ka játékdal tetszett neki olyan nagyon. Nekem meg az, hogy olyan nagyon tetszik neki.
Majnem aszondom: (sic!) – fejezte ki magát grószi, amikor valamiféle javaslattal állt elő.
Majdnem mindent leírtam, amit akartam, s ezért fejezem be magam ezennel posztomat.
Majdnem végeztem, amikor még eszembe jutott az, hogy ha ötleteim elfogytak,
majd nem írok semmit.
Mm…………

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr835169674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto · http://akimotonapjai.blog.hu 2012.04.12. 22:32:59

Majdnem fölüvöltöttem, amikor a cserebogárról olvastam. Remélem, nálunk nem lesz. Irtózom tőlük.

Ismeretlen_11533 2012.04.13. 07:25:03

Hát nem tudom... Mindenesetre ne legyen Nálatok. Én se vagyok oda tőlük. Ifjú koromban sokkal kisebbek jelentek meg a rétünkön május körül. Mindenesetre a csirkék szeretik ezeket a rovarokat.

akimoto · http://akimotonapjai.blog.hu 2012.04.13. 14:51:39

Hehe. Itt a bizonyíték, hogy egyik ősöm se lehetett csirke.

Ismeretlen_11533 2012.04.13. 19:57:54

Bizony nem. Ember volt az mind, hiszen Te (és én és mindnyájan emberek) „régi családból” valók vagyunk, akik mind emberek voltak. Meglepődtem, amikor rádöbbentettek, hogy az nem lehet, hogy a családfa felmenő ága a végtelenségig nő, mert nem létezhet (csakúgy mint a pilótajátékokban sem), csak az képzelhető el, hogy valamilyen szinten egymással mindenki rokonságban van.

akimoto · http://akimotonapjai.blog.hu 2012.04.14. 00:53:49

Olvastad Az önző gén-t? (Dawkins írta. Pont ide jutott az evolúció tanulmányozása közben.)

Ismeretlen_11533 2012.04.14. 07:29:12

Lehetséges volna, hogy tőle vettem a képet? A cím és a szerző ismerős, de már nem emlékszem rá, hogy olvastam-e. Annyi könyv van!!! :)
süti beállítások módosítása