Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2010.03.16. 10:11 emmausz

Remélem front volt

Tegnap este keményen vert a szívem. Azt gondolom, hogy a front okozta. Annál is inkább, mert ma a háziorvos csaknem gratulált, hogy milyen jó színusos a szívverésem. Azt is elmondta, hogy aggodalomra semmi ok, mert minden mérhető, hallgatható jel, amit produkálok, eszményi. A vérnyomást és pulzusszámot is beleértve.Ha ismétlődne a szívpanaszom, konzultációra bármikor mehetek a kórházba.
Igen, ezt én is így tudom.
Ma este megfigyelem, mi lesz.

Remélem, semmi.
Szeretném, ha csak a jövő szerdára esedékes kontrollra kellene visszaballagnom. Azt is mondta a doktornő, hogy a ritmusmegtartó nem okoz erős szívverést. S nyugodtan szedjem továbbra is. Már bekaptam a soros adagot, és tényleg.

Program: késeket viszek a köszörűshöz, csekket a postán feladom, patika, és remélem rendesen beleharapok a munkába. A repertóriumot folytatom.
Út közben talán akad fényképeznivaló is. A tegnap éjjel érkezett havazást napsütés váltotta fel. Ha így megy tovább, nem a hideg, hanem a meleg ellen kell majd védekeznünk a lakásban.
Több mint tíz fokos emelkedés várható két napon belül.
* * *
Beszámolómat kiegészítettem azzal hogy csekket is vittem a postára befizetni. Figyelnem kellett a sorrendre: 1. köszörűs 3 nagy késsel, 2. posta, 3, patika. Képzelhetitek, mi van, ha kritikusra fordul a postán a dolog valamiért, és kiderül, hogy a belsőzsebemben három hosszú kés van. Nem gondolom, hogy rövid időn belül sikerült volna tisztáznom magamat.
Ám ugyanezen alkalommal azt vettem észre, hogy a bal-bel-felső zsebemben nincs a bankókat őrző pénztárcám. A kínos ebben az esetben, hogy mindig itt tartom a bukszát, sose máshol. Emlékeztem rá, hogy nem akartam a kórházban magamnál tartani nagyobb összeget, ezért fiamnak adtam át, aki bekísért a kórházba. Hazajőve aztán megkérdeztem, hol van a pénztárcám? Ő megmutatta: A számítógép alatti fiókba tette. Valóban, ott is volt. De mintha azonnal magamhoz vettem volna. Mindig így szoktam eljárni, hogy később ne kelljen keresnem.
Most kutakodni kezdtem azokban az ingzsebekben, melyeket azóta viseltem magamon. De nem találtam meg. Utóbb eszembe jutott, hogy megnézzem abban a fiókban is, ahová Mica tette. Még mindig ott hevert. Benne 80 000 ft.
Az elveszettnek hitt pénz megkerült, mint az evangéliumi asszonyka elgurult drachmája. És ugyanúgy is örültem neki, mint ő amannak. 
* * *
Rámentem a google-n az Isten szóra. 3 250 000 találatot ad. Csaknem végtelen sokat.





4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr875168844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samu 2010.03.16. 13:16:59

De még mennyire, hogy volt front tegnap! Engem is nagyon megviselt. (Egyébként az elmúlt 4 nap alatt - péntek reggeltől hétfő estig - állandóan voltak frontok. Szenvedtem is tőlük rendesen. Ma már jobb a helyzet.)

Ismeretlen_11533 2010.03.16. 14:05:50

Köszönöm megerősítésedet. Remélem jobb híreim is lesznek. Ma pl. megtaláltam egyáltalán el se veszett pénztárcámat. Ezzel még kiegészítem mai napi beszámolómat. Üdv. Mik

Ismeretlen_11533 2010.03.17. 13:41:49

Válaszom a posztban. Üdv Mik
süti beállítások módosítása