Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2010.04.25. 17:55 emmausz

Jól érzem magam. (Remegve mekegek, mekegve remegek...)

Ma kettőtől négyig mozogtam.
Lementem biciklizi.
Hogy miért nem sétáltam inkább?
Pro primo: A cangán lehet üldögélni, gyalog aligha.
Pro secundo: Ha egyszer terheléses vizsgálatra küldenek, bicikliznem kell különféle ellenállásokat legyőzve. Erre edzek.
Pro tertio: Kíváncsi voltam, hogy eljutok-e Szentendrére, vagy sem.
Eljutottam.
Mire az út második, igen zötyögős szakaszon, beértem a városba, úgy éreztem magam, mint aki Soltra biciklizett Budapestről.
Mire haza értem, úgy éreztem magam,  mint aki megjött Budapestről Paksra.
Meg kellett volna hallgatnom a Kölni koncertet, mint annak idején, amikor még valóban Paksig cangáztunk.
Nos ez csak kb. 40 km volt. Mégis az utolsó km-en a kényelmesen tekerő tinilányok lehagytak.  
Azért én se lazsáltam, mindenkit lehagytam, aki az út szélén szerelte biciklijét, aki megállt piheni ... és minden szembejövőt is leléptem.
Amikor a garázs elé értem, alig voltam képes járni. Elszoktam a másféle izommozgástól. 
Amikor felértem az emeletre, úgy éreztem, hogy megmásztam a Mont Everestet.
Tücsi óva is intett ettől a terheléstől. Mondom neki. Úgy vagyok vele, mint az afrikai apó, aki vagy fel tud mászni a kókuszfára, vagy ha leesik, hát akkor vége.
Na csak vigyázz! – tette hozzá újra.
Mivel bringáztam, nem vittem kilós fotógépemet, mely, ha összetörik, több mint 100 000 ft-om bánja. Ilyenkor aztán marad a balkonon adódó témákra való kattintgatás. A legalkalmasabbak rá a felhők, mert mind unhatatlanul különböznek egymástól.
Készítettem hát néhány fotót.
Készítettem közben egy krigli teát is, mely roppant sajátos. A dobozán ez áll: Nap fénye tea. Összetevők: borsmenta, édeskömény, fahéj, édesgyökér, kardamom, gyömbér, szekfűszeg, bors.
És mind bio.
Bion-bion.    
Csakugyan édes – cukrozás nélkül is.
Legalábbis édes íz marad utána az ínyemen.
Már éppen rám fért a változtatás, mert hiszen hónapok óta hol borsmenta teát, hol meg csipke-hibiszkusz keveréket ittam.
Egészségemre.
PS.
Jó a vásárolt Csehov novellás.
Tudott az a pali írni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr535168892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása