Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2012.02.03. 18:49 emmausz

Február 3.

Ma Balázs-áldást kaptunk. Szövege: „Szent Balázs közbenjárására óvjon meg téged az Isten a torokbajtól és minden más bajtól az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében”. Évek óta visszatérő kérdésem: Valami hiányzik innen: A „bajtól” szó után kívánkozna: Mindezt az Atya… nevében kérem. Megoldásként kínálkozna még: „Szent Balázs közbenjárására a háromságos egy Isten óvjon meg téged a torokbajtól és minden más bajtól” - pont.
Lépjünk tovább. Hét keresztgyermekünk közül három Balázs. Isten éltesse őket! Ja és az összes többi Balázst is, akik nem a mi keresztgyermekünk!
Ugorgyunk!
Timothée unoka ma tizenhárom éves. Őt is Isten éltesse, meg a kedves szüleit, tesóit.
Apropó.
Nem először említem, hogy az én életemben nevezetes esemény volt saját 13. születésnapom. Mandulaműtétem napja. Három nagy csalódás ért ez alkalommal.
Az első, hogy apám (RIP), akinek felnőttként metszették ki a manduláit, így nyilatkozott: „Semmiség az egész, én két forintért naponta kiműttetném a manduláimat.” Én egészen mást éltem meg.

A második csalódás egy szőke tündér részéről ért. Ápolóasszisztens lehetett. Széles mosoly kíséretében nyomta tele a számat novokainnal, amely pokoli keserű volt. Ez a keserűség és az ő üde szépsége totális ellentétben álltak egymással.
A harmadik csalódást az okozta, hogy a kor divatja szerint egy literes üveg madártejet kaptam, és mielőtt képes voltam megenni az egészet, megbuggyant. Kiöntötték. Szerintem az a jóízű kaja máig hiányzik belőlem.
Jól esően vettem tudomásul viszont, hogy a tüszős mandulagyulladások ettől az időtől kezdve elkerültek.
Az is tetszett, hogy menet közben vérezni kezdő orromat végül is nem kellett „kiégetni”.
Megelégedésemre szolgált, hogy egy színes városképekkel teli füzetet kaptam ajándékba a kanadai Quebec-ről. Nézegettem kedvemre, amíg megvolt. Akkoriban gyűjtögettem a képeslapokat. Ma már azok sincsenek meg. Talán kidobtam őket vagy valakinek elajándékoztam.
És most két szolgálati közlemény: M
ától megváltozott a vonalas telefonszámunk. Aki kéri annak emailben elárulom!

A délutáni órákban picike unokánk besárgult, az orvos azonnal beutalta a Bethesda kórházba, elvittem őket és most Elvirával együtt jó kezekben van. Muszáj volt ez a lépés, most infúziót kap és tápszerrel etetik. Reméljük, hogy a kezelések felerősítik, és végre zavartalanul örülhetnek a kis vitéznek, és boldogan nevelgethetik szüleik (és mi is) Leventét. „Gondoljatok rájuk!”
Köszönöm.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr385169593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása