Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2012.09.18. 10:16 emmausz

Frontos közlendőm

„Nagy a feje, búsuljon a ló”, mondja a nóta. Ám nemcsak a lónak nagy a feje, hanem olykor az enyém is. Legalábbis úgy érzem. Nagy, és semmire nem használható. Már a dunai hajókázás végén éreztem, hogy csüggeteg vagyok. Azért szépen hazataláltam, ld. ott. Fel is dolgoztam 200 képet, melyekből kb. 50-et eldobtam. Reggelre jobb közérzettel keltem, de délutánra bedurrant az agyam. Felszökött ugyanis a vérnyomásom. Tudtam ezt, és vártam, hogy bekapjam az esti gyógyszereket. Nem könnyítettek meg. Ekkor elszopogattam egy savanyú gyógyszert, a tenziomint. Mivel csak enyhített közérzetemen, a fejem meg piros volt, Tücsi enyhe hajthatatlansággal megmérte, mennyire magas a vny. 170/89-et mért normál pulzussal. Ekkor főztem két teáskanálnyi hibiszkuszteát erősen fogyó készletemből. Megiszogattam, és hamarosan elmúlt pirosságom, engedett fejem abroncsának a szorítása is.
Ma reggel vérvételre indultam azzal a szándékkal, hogy kezelőorvosommal beszélek a kellemetlenségeimről. (Lelki szemeim előtt megjelent az újabb beköltözés a kórházba, ahol idén januárban már megfordultam. Az is zavart, hogy tervezett heti kétheti programjait végig le kell mondanom.)  
De orvosom nem volt szolgálatban. Mindenesetre megemlítettem az engem szurkáló hölgynek, hogy mit éltem meg. Ő azt mondta, hogy nagyon nem érdemes foglalkozni a tünetekkel.
Frontos az idő, és ettől felszökhet a vérnyomása annak, aki hajlamos rá. Ilyenkor be kell venni további csökkentőket, és ha azok sem használnak, akkor van szükség másféle gyógykezelésre. Megnyugodtam, hazajöttem, egyelőre vannak készleteim a drogokból. A többit majd meglátjuk.
A frontok pedig monnyanak le.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr885169862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_5026 2012.09.18. 23:28:44

Jön a hidegfront, biztosan azt érzed. Jobbulást kívánok.

Ismeretlen_11533 2012.09.19. 07:11:51

Köszönöm. Már tegnap elmúlt rólam a bajom. Csakugyan a front okozta.

Samu 2012.09.19. 08:28:56

Bizony, a front. Nekem is ugrált a vérnyomásom (szerencsére most nem olyan magasra, mint a Tied, de ez is elég volt nekem a rossz közérzethez). Mindenféle más nyavalyám is jelentkezett a front miatt. Örülök, hogy rendbejöttél! Nyelv alatti sprayt nem szoktál használni, ha kiugrik a vérnyomásod? Sokkal gyorsabban hat, mint a Tensiomin. Vigyázz Magadra!

Ismeretlen_11533 2012.09.19. 09:42:57

Nem ismerem azt a sprayt, de a tensiomin elindította, az erős hibiszkusz tea levitte normál szintre a vérnyomásomat. Az a baj, hogy nem használ az agyamnak ez az ismétlődő nyomás: rongálja. Nem akarom, csak elviselem. Ha rájövök, hogy mi a bajom, teszek ellene. Elég alattomos támadás ez a fejem ellen. Együttérzésed viszonos, és köszönöm. Üdv Mick
süti beállítások módosítása