Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2013.05.28. 06:56 emmausz

Álmaim nem mindig rémesek

Amire ma hajnalban felébredtem, az éppenséggel nem hogy nem volt rémes, hanem a valóságos életem egy elképzelhető szituációját tükrözte. Magam is meglepődtem rajta. A szereplő figurák a regnumból és a gimnáziumból „érkeztek”.
Valamiféle házibuli lájtos csevegése folyt. A fickók kezében pohár benne valamilyen ital.
Beszélgettek, beszélgettünk.  KK mosolyogva telepedik mellém és ravaszul vezeti fel a témáját. Én valamikor a neten továbbítottam autóeladásról szóló emailt. Ő most használt autók eladását közvetíti internetes formában. Most térnek rá arra, hogy feltüntessék a kocsik árát vonalkódos formában. Nem érdekel-e ez a munka, mert ő ki akar belőle szállni. Mondom, jól teszi, hogy kiszáll, én viszont nem kívánok beszállni. – Nézd – mondom neki –, én már nem kívánkozom dolgozni, ha mégis, tán harangozást vállalnék, ha megmutatná valaki a gombot, amit meg kell nyomni. És mosolyogva otthagytam.
Ahogy sétálok a beszélgetők között, DI éppen valami szaudi bankrablás részleteit ecseteli, pontosabban ecsetelné, de ekkor megállítja CS, aki mindent sokkal pontosabban ismer, és azonnal átveszi a szót. Részletesen elmondja, hogy mi is történt. DI mosolyog:  – Ezt mondtam volna el, ha nem szólsz közbe. De a kulcskérdés, hogy bele kellene látnom a rabló tudatalattijába, hogy megtaláljam a motivációját.
Na, ezt a magaslabdát nem hagyom ki: – Egyszerű – mondom nekik –, „lenyúlom” a másik tudatalattiját, és akkor nekem két tudatalattim lesz. Az én tudatalattim megbeszéli az ő tudatalattijával, mit miért tett, és máris adva a megoldás.
És mosolyogva továbblépek.
Az a meglepő ebben az egészben, hogy a szereplők mind „hozták a formájukat”.
Én is.
Álmomban is magam voltam.
Éberen is szoktam szórni a poénokat. 
Majd elfelejtettem, az álomképek alatt (esetleg egész éjszaka) egy Beatles-dalt érzékelt belső hallásom:
I'm down.  
Ez reggelre ébredve megváltozott. Az olasz Oh, Serenella c. sláger ismétlődött bennem non stop.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr795321628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása