Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2018.11.08. 11:23 emmausz

Hétköznapi mozaikszemek

Még él bennem a könyvtéma. Miközben fennen hangoztatom, hogy egyáltalán nem bántam meg, hogy felszabadult a polcokon porosodó könyvek eltávolítása folytán felszabaduló tárolókapacitásunk, azért érdekel felszámolt könyvtárunk sorsa is.
Reggel elkeveredtem a helyi könyvmegállóhoz, ahová tegnap tettem három polcnyi könyvet. Vizsgálódásom során megállapítottam, hogy ma reggel alig akadt olyan kötet, amely tőlünk származott. Ez jól esett szívemnek, mert azt jelzi, hogy értékes köteteket olvastunk és őriztünk évtizedekig.
Jelentem továbbá, hogy a templomablak párkányára tett kötetekből is erős fogyatkozás látszik az első nap után.
M. mögött állok és nézem, ahogy válogat. Valaki megböki, hogy engedjen engem is böngészni. Muszáj szabadkoznom: - Dehogy akarok könyvet - mi hoztuk ide egy hete.

Folyik a gyűjtés a kárpátaljai gyerekeknek. Mi egy rakás CD-t vittünk, meg most sok cukrot. E. megkért, hogy menjek vele bevásárolni. Ő is vett 10 kiló cukrot, mellé ugyanennyi lisztet (megjegyzem, hogy néhány Lisztet mi is vittünk CD-n, meg sok Chopint). Vett továbbá olajat bőséggel, néhány konzervet és száraz tésztát. Berámoltuk a kocsiba. A templomnál meg ki. A gyűjtőhelyre cipeltük. M. megjegyzi:
- Neked nem is volna szabad emelni, igaz? Mit mondott az orvos?
- Semmit – válaszoltam egykedvűen. – Nem kérdeztem meg tőle, hogy emelhetek-e, vagy sem.
Mivel magas tenziót mértek a kórházban, ahhoz módosították a vérnyomás-csökkentők napi adagját. Itthon reggel kevesebbet szoktam mérni. 109 volt tegnap. Szédelegtem is, mint az őszi légy.
Így önhatalmúlag csökkentettem a reggeli adagiumot.

Kellemes 135-öt mértem ma délelőtt.
Jelentem még, hogy már unom a pasziánszt, a mahjonggot és az olasz rejtvényeket is.          

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr8514359897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása