Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2023.08.19. 06:41 emmausz

Ej-ej, ha-ha-ha

Fiatalon sok felesleges tudást szívtam magamba.
Azt hittem, hogy fontos megjegyezni a textilipari anyag nevét: formaldehidnátriumszulfoxilát.
Azt hittem, hogy fontos megjegyezni a tudatmódosító szer nevét: lizergsavas dietiléter.
Azt hittem, hogy fontos megjegyezni a Verne-regényben előforduló szót: festenysavanyos haméleg. Azt hittem, hogy fontos megjegyezni a Ludas Matyi állandóan előkerülő cégnevét: BÁMEXBUMFÉRT.
Azt hittem, hogy fontos elolvasni azt a sok tudományoskodó üres irományt.
Nem hittem, de erőfeszítés nélkül is felszívtam igen sokféle dallamot, zömüket kíséretestül.
***
És most a víkendet lazítással könnyítem. Kaptam RJ-tól egy kazal poént, azokból mazsolázom a nekem legfrappánsabbakat.
Brit tudósok megállapították, hogy bárki képes egy levegővétellel élete végéig a víz alatt maradni.
A semmi az olyasvalami, ami azért van, mert nincs.

Állásinterjú:
- Számos rejtett képességem van - Például mi?- Nem tudom. Rejtettek.
- Szóltam a főnökömnek, ha nem ad fizetésemelést, megmondom a többieknek, hogy adott.

- Gyerekkoromban, ha lementem a tóra fürödni, anyám mindig azt mondta: Ha belefulladsz, haza se gyere, mert agyonütlek!
- A fiam megkérdezte, mi az, hogy adó. Megettem csokija 47%-át. Most sír, azt hiszem, megértette.

- Mondok egy rövidet és velőset: Lábszárcsont.
- Úgy megrémített a vírus: kidobtam mindenemet, ami kínai. Most itt állok meztelenül az üres lakásban.

- Nincs szükség ejtőernyőre, ha ugrani akarsz. Kivéve, ha másodszor is akarsz.
- Rendrakás közben találtam egy ágyat a ruháim alatt.

- Szia, Mariska, mit tettél a kajába? Nem árulhatom el, titkos recept. - De mondd meg! Itt vagyok az intenzíven, ők kérdezik.
- Ötezerért megjósolom a férje jövőjét! - A jövőjét majd én eldöntöm. A múltjára vagyok kíváncsi.
- Béla, vegyél feleségül! Úgysem tudsz nélkülem élni!- Miért, mi vagy te? Sör?
***

Egy a jezsuitákról szóló könyvet újra lapozva találtam rá erre a részre: „Rákosi Barankovicsnak kijelentette: Mindszenty Mócsy római karrierjét is tönkretette, amikor Rómából hazarendelte. Pedig az olyan okos ember, hogy talán nem is hisz.” Elképzeltem a szitut, és jót röhögtem rajta.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr2818196555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása