Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2023.12.11. 09:52 emmausz

Beszámolási időszak

A felsőoktatási szemeszterek két részből állnak: szorgalmi időszak és beszámolási időszak.  
A szorgalmi időszak idején nincs nagyobb számonkérés. A diákság igyekezik is kihasználni mozilátogatásokkal, bulikkal stb. A beszámolási időszak keményebb. A korábbi időszak mulasztásait éjszakába nyúló tanulás követi. Utána jön a vizsga, ahol is ébren kell lenni.
Ma indult el első szóbelijére a nálunk tanyázó Á. Nem tűnt idegesnek.
Hogy én annak idején az voltam-e? Ki tudja? Talán igen.
Előkerestem pókhálós indexemet. Az érdekelt, hogy miből szóbeliztem legelőször.
Ha minden igaz, 66. dec. 20-án, jogból, Dr. Kordánál. Sorra vágta ki társaimat. Nem akart senki bemenni, amikor megérkeztem egész éjszakai tanulás után, és az után, hogy az antikváriumban vettem egy National Geographic c. színes lapot. Azt nézegettem, hogy valami kellemes is történjen velem. Mivel nem akadt vizsgára jelentkező, bemenetem. Nagyon jó tételt húztam, s jöttem ki egy ötössel.  
Az indexet nézegetve még sok érdekes élmény jut eszembe. Ezekből csak egyet emelek ki, a  kereskedelem-gazdaságtant (kergazd). Ezt a tárgyat Zala F. tanította. Az indexben többször szerepel aláírása, amit rendre Zulunak lehet olvasni, mert nem zárta az a-betűt felül.
Történt, hogy záródolgozatot íratott velünk. Kijavította őket, majd beszámolt a szomorú statisztikáról: az osztály fele elégtelen: s kezdte sorolni a neveket. Számolgattuk, hány nevet mondott eddig, s mekkora annak az esélye, hogy a mi nevünk is szerepelni fog.
Nem szerepelt a nevem a bukottak között, nem szerepelt az elégségesek között, sem a közepesek között, de még a jók között sem. Már-már arra gondoltam, hogy elkallódott az én dolgozatom, amikor nótájának a végére érve azt mondta: van egy jeles is, GyM dolgozata.
Eléggé hihetetlennek tűnt, hisz sok jófejű diák akadt közöttünk.
Azért elfogadtam értékelését.
PS.: A bukásomról majd máskor.
Addig csak annyit: Nem igazi diák az, akinek nem volt utóvizsgája.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr3118278447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása