Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2010.01.02. 10:43 emmausz

Ébren álmodva – álomból ébredve

Még kettőt alszunk és kezdődik a verkli. A hazacipelt könyveket egy híján elolvastam; annyi életrajzot, hogy szavamra mondom, olykor már nem tudom, kivel esett is meg, amit idézni kívánok. Megannyi életsors, megannyi megvalósulás, kacifántos és cikornyás fordulatok egy-egy életvezetésben, -vonalban, mások élete pedig csaknem kiszámíthatóan eseménytelen. Nem tudom, melyik félét irigyeljem. Olykor jobb tudni, mi várható, olykor pedig az a jobb, ha nem tudjuk, mi lesz. Olykor olyan az élet, mintha ébren álmodnánk, olykor pedig álomszerű az életünk. Utóbbira példa: szilveszterkor tudatosult bennem rövid időre, hogy megint elszállt egy teljes év. És nincs olyan sok belőlük, hogy csak úgy „elszállhassanak”!
Az előzőre meg az életszerű álmok egyike, amelyekből már oly gyakran kimenekültem.
Ma reggel ugyanis arról álmodtam, hogy regnumi barátainkkal kártyázunk. Soha nem szoktunk tétre játszani, kártyázni is csak húszévenként egyszer; ma hajnalban mégis ezt álmodtam. Nem vagyok nagy kártyás, de „Pechvogel” sem. Ma mégis elhagyott a kártyaszerencse. A rossz lapjárás lehetett az oka, mert arra nem emlékszem, hogy rossz formában lettem volna. No mégis egyre nőtt a kártyaadósságom. Olyannyira, hogy a zsebpénzem már elfogyott. Sőt ezer forinttal tartoztam a többieknek … amikor felálltam, hogy az előszobában lógó kabátomból hozzak egy ezrest. De ha már felálltam, fel is ébredtem, de ha felébredtem, túlmentem az előszobán, a legkisebbik helyiségünkbe, visszafelé pedig nem álltam meg pénzt kivenni a zsebemből.
Inkább nem aludtam vissza.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr785168764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása