Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2012.07.14. 19:01 emmausz

Ki hol van, és mit csinálok?

Ha minden igaz, ma két húgomnak, és egy nagy társaságnak neves Pilis-kutató magyarázza a helyi érdekességeket.
Másik két húgom családostul indul Krk szigetre,
bátyám Horányba.
Öcsémék szerda óta New Jersey-ben vannak. (Lányuk ME, gondolom Rióban: Ma 26. Isten éltesse!)
Eddig hat. Mi testvérek hét-fő vagyunk.
Én mint hetedik fő Óbudán jártam. Előbb feleséggel misén, majd az üzletközpontban, ahol előbb meglátogattuk a hogyishíjják osztályt, mert kellett néhány hogyishíjják, majd utána a minekishíjják osztályt, mert kellett még néhány minekishíjják, közben megfenyegettem őfeleségemet, hogy ha így megy tovább, veszek néhány elemlámpát. Ez hatott. Nem sokra rá eltűnt a textilosztályon, én meg elindultam bárhová, mert állni sehol sem szeretek. Jobban fáraszt, mint a menés. Toltam a bevásárló kocsit bőszen, hogy ráakadjak a szúnyogirtófolyadékutántöltőre, mert „nincs Balaton szúnyog nélkül”.   Majd bevásároltuk a szokásos élelmiszereket. Boldogan mentünk haza: Óbudáról Óbudára.
Ezt követően levittem Levit sétálni.
Én sétáltam, ő kocsikázott.
A nap sütött, (szólnce szvétyit hóladna, Die Sonne scheint warm, und so weiter) Levi hunyorgott. Én meg huzigáltam a kas ernyőjét a nap támadásait kivédendő. Jól elvoltunk egy félórányit. Teljesen megértem Leventét, hogy ezt követően kikéredzkedett a babakocsi kosarából. Tücsi résen volt, felkapta a kocsit és felvitte. Mi maradtunk a ház árnyékos oldalán. Hol a fakerítésen üldögéltem uncsikával, hol egy betontalapzaton, s onnan nézegettük, hogy mások mit csinálnak. A jó fél óra alatt kb. száz autót figyelhettünk meg mozgásban kies lakónegyedünkben. Gyerekek kergetőztek a fák alatt. Leolvastam Levente arcáról, hogy szívesen közéjük állt volna. Talán később. És nem közéjük. Hol lesz már akkor ez a korosztály. Hosszasan figyeltünk egy bácsit, aki lankadatlan szorgalommal kopácsolt egy hosszabb falécen. Úgy vélem, vájatot kívánt belemélyeszteni csavarhúzóval és kalapáccsal. Remélem, hogy csak szórakozott, mert munkájának hatékonysága elég pocséknak tűnt. A koma csak kalapált és kalapált, Mica és Elvi közben megérkeztek a piacról, s velük kiegészülve együtt kocogtunk fel az emeletre. Nemrég készítettem egy fotót, talán idebiggyesztem, hogy tudjátok, többek között kikről is beszéltem.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr365169784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_11533 2012.07.15. 18:38:34

Igen, ízlett neki. A sikerre való tekintettel a produkciót ma megismételtük. Legalább háromszor annyit kóstolgatott ma, mint tegnap. Még az se zavarta, hogy almareszelőn készült az „őszi”-barackpép (nyáron?!). Levi a boldog ember.
süti beállítások módosítása