Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2009.08.09. 13:43 emmausz

Átírtam az üdvözlégyet

Üdvöz légy, Istennek szent anyja, Asszonyunk, Szűz Mária! Az Úr van veled, aki kegyelemmel vagy teli. Te áldottabb vagy minden asszonynál, akinek egyszülöttje – Jézus – minden élőnél áldottabb. Kérünk: imádkozz értünk most és halálunk idején. Ámen.
* * *
Utóhatások
Tegnap este még Micáék itt voltak. Szerettem volna kiáltani: Les enfants: Manger!!! Timo, Estelle, Mátyás et Blanka, Ágoston! De nem kellett kiabálni. Magam kitaláltam, mit egyek, Tücsi is. A fiatalok megelőztek minket. Ma egész éjjel arról kellett volna álmodnom, hogy vezetem az autót, és tartom a sebességet, egyik szemem az úton, a másik a mellettem haladó kocsin, a harmadik pedig a hátam mögött fel-feltűnő országúti cirkálókon van, nem akarnak-e felfalni, félrekotorni vagy tolni maguk előtt. Érdekes módon nem került rá sor.
Micáék ma visszamentek a Balatonra, visszaküldtem velük olyan kajákat, melyek hasznukra lehetnek, mert túlságosan sok ételféleség maradt kettőnkre. Ezeket emésztgetjük. Éppen ebédhez készülünk. A rizst még Balatonon készítette Tücsi. A húst a fagyasztóból teszi hozzá.  Az uborka lébényi, a fagylalt maradék.
Mica nagyon szép fotókat készített. Tehette, hiszen igen jó gépet vett magának. Néhányat kattintgattam vele én is. Ma 22 felvételt raktam a többihez. De az övéi szebbek, rajzosabbak. Saját blogjáról (kozonithy) lehet linkelni a fotóira.
Tényleg szépek.
Tegnap Ancsa elmesélte, hogy Danika miféle kalandok után érkezett Kaliforniába. Nem részletezem, de Tücsinek elmondtam, hogy „ne lássam vörös Moszkvát”, ha Amerikába akarok menni. Csiáék is oda-vissza megjárták, Daninak és Csiának egyaránt elkallódott átmenetileg a poggyásza. Valami túlságosan komplikált ezekben az utakban. Én meg úgy járnék, mint a raktárvezető Lakatos, aki kétségbeesetten kiabált New Yorkban az egyik feketével: „Mister izé, nyista bagázs! Hol a csemodánom?” Az meg csak állt és a vállát vonogatta.
Az én angolom se jobb.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr255168548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása