Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

• exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

• exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2010.03.26. 21:54 emmausz

Rokonlátogatóban

Ma Mosonba mentem látogatóba – uncsizni.
Az M1-esen nem akadtak rendkívüli látványok. Messze négy őz mutatkozott a mezőn, meg öt varjú öt karón. Ha gyalog mentem volna, biztos megpróbálok képet készíteni az öt fekete madárról, ahogyan megülik a mezőszéli drótkerítések vasoszlopait. Ötöt egymás után.
Kb. a 104. km-nél van egy ligetes rész. Korábban is megnéztem magamnak, mert azt véltem, hogy tele van fagyönggyel a sok fa. Hát nem ez a helyzet. Varjúfészkek sokasága látszik, van vagy ötven a számuk. A fák között keringenek ezek a madarak nagy számban. Mivel nincs zöld lomb, most jól látszottak a hevenyészett fészkek.
Még valamit: reggel és este is óriási volt a napkorong. Talán a szeles idő tette. Sajnos egyik alkalommal sem voltam abban a helyzetben, hogy megörökíthettem volna.
Kár.
A busz odafelé azért volt zsufi, mert sokan kívánkoztak utazni, visszafelé meg azért, mert egy lerobbant busz utasait vettük át egy arra alkalmas helyen.
A buszon sok diák utazott. Egyik vicce hallótávolságon belül esett. Így szólt:
A szabaddemokraták és a kisgazdák fuzionálnak. Mi lesz a nevük?
– Nem tudom – szól egyikük.
– Akkor szabad a gazda?
– Igen.
– Hát szabad a gazda lesz a nevük.
A látogatásról.
Jókat beszélgettünk, fociztunk, meséltem a gyerekeknek. Már idézik előre a következő mondatot a meséből, ahogyan következik.
Tomi elment tanítani, Zsu megjött az orvostól, főzött, ettünk, ittunk, s simogattam kedvemre a két lurkót. Szépen telt a nap.
Vélhetően többször kellene buszra ülnöm, ülnünk, hogy pesti ismerőssel rokonnal találkozzon olykor Zsuzsa lány. De hisz ez természetes.
Mindent egybevéve örült mindenki mindenkinek. A három generáció egymásnak.
A gyerekek szeretnének Balatonnál nyaralni... Hát vannak kétségeim.
Gyorsan feltettem a fotók elfogadhatóbb részét, mely kb. 20 kép, és mindegyiken négyen szerepelünk, hol egyesével, hol együtt többen. Igazán a családi fotók között volna a helyük. Én meg azt mondom, akit érdekel, megnézi, akit nem, átugorja az albumban.
Akkor hát mára ennyi, hiszen negyed hatkor keltem, most meg mindjárt este tíz lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.