Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2013.08.23. 06:50 emmausz

Fennforgás

Tegnap úgy délután öt óra tájban hazajött Tücsi a munkából.
Üdvözöltük egymást.
A viaszosvászonnal borított étkezőasztalnál ültem, vacsoráztam. 
Kérdezte, hogy vagyok.
Tóth Árpád, Meddő órán c. spleenes hangulatú verséből idéztem neki:
Magam vagyok.
Nagyon.
Kicsordul a könnyem.
Hagyom.
Viaszos vászon az asztalomon,
Faricskálok lomhán egy dalon,

Vézna, szánalmas figura, én.
Én, én.
S magam vagyok a föld kerekén.
Csak a dőlt betűs részt mertem megidézni. Az sem volt igaz teljesen, mert nem könnyeztem. A többi pedig részben vagy egészben hamis lett volna az én számból és tőlem idegen. Igaz, egy sajtdarabon farigcsáltam, ám a legnagyobb jóindulattal se állíthattam volna magamról, hogy vézna figura én, aki maga van a föld kerekén. Hisz ott állt mellettem a feleségem.
Az egészet csak azért teregettem ki, hogy megoszthassam Veletek Tóth Árpád páratlan szépségű, rövid versét. 
Ámde reggel Tücsi dolgozni ment.
Magam vagyok. Nagyon.
Viaszos vászon az asztalomon.
Farigcsálok egy darab vajon. 
Fügelekvár a kalácsomon.
Azon gondolkodom:
Mit fogok ma tenni vajon.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr435472105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2013.08.23. 09:12:42

hiába,a viaszos vászonról már Tóth Árpádra asszociálunk. Igy van ez.
süti beállítások módosítása