Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2014.02.18. 12:42 emmausz

Késik a Nobel-díjam

Hiába szeretnék beszámolni arról, hogy irodalmi munkásságomért éppen a Nobel-díj Bizottság előtt állok, s kezdődik a ceremónia. Mivel semmiféle érdemem miatt nem remélhetem, hogy ez a meglepetés ér, inkább elmondom, hogy mi történt tegnap.
Tegnap komótosan összecuccoltam, és kimentem a Római térre teákért, s a könyvmegállóba, ahol két macskát egy kutyára cseréltem, másképp fogalmazva eben gubát vettem, még másképpen, az ott talált alig választékból vajmi nehezen hoztam el valamit is cserébe azokért a kötetekért, amelyekre nekem nem volt már szükségem. A patikában kétféle teát kértem, egyik volt, a másik csak keverve. Utóbbit kihagytam. A csipkét legfeljebb fagyönggyel lehetne keverni, mert mindkettőnek elég az áztatás, sőt. Ugye, vitamintartalmát veszti a leforrázott csipke. Amiért meg akarom inni, az tehát célját veszti a forrázás által.
Visszafelé ballagva betértem a postára csekket feladni. Megint az „ide álljak-oda álljak” kétértelműsége fogadott. Az előttem álló mögé álltam, de két ablak volt nyitva. Mögém állt egy pasas. Az újabb érkező megkérdezte amazt: Két sor van vagy egy? Egy van, Uram, s ahol előbb végeznek, azt az ablakot veszem igénybe.
Nem tudom, hogyan egyeztek meg, mert láttam, hogy a másik ablaktól velem egyszerre lépett el a dolgát végzett illető.
Még inkább közelítve a péknél vettem kifliket meg kakaós csigákat.
Kijőve szarkák ott csetlettek-botlottak mellettem. most is, mint már annyiszor, kellemes fotóstémaként ajánlkoztak, ameddig komolyra nem fordult a dolog.
Amikor megálltam, ők is.
Amikor a gépem után nyúltam, ők azonnal szárnyra keltek.
Így fordulhatott elő, hogy hazaérve a cikláment fényképeztem le.
Az is színes, csak nem mozog.
Még megemlítem, hogy vártam Levi unoka látogatását.
Két csengőnk van. Egy az ajtóban, egy a lépcsőház falán. Levi az ajtón lévő világítósat szereti nyomkodni.
Kb. akkor csengettek az ajtóba szerelt halk elektromos csengővel, amikor ő szokott előkövetkezni délutáni alvásából.
Tréfából hármat kopogtam belülről kifelé.
Aztán ajtót nyitottam.
A postás nézett rám kérdő tekintettel.
Hozott néhány tértivevényes levelet.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr385820771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rozsa T. 2014.02.19. 09:03:48

Szeretem könnyed humorodat!
Szép tavaszias napot kivànok!

emmausz 2014.02.19. 09:25:08

Köszönöm visszaigazolásodat.
A humorom könnyű, csak én vagyok dagadt. A szép nap ránk fér, az öltönyöm nem. (Mondtam, hogy dagadt vagyok.)
Neked is derűs napokat, évek sokaságát, Flóra!

Rozsa T. 2014.02.19. 11:42:33

Az évek valóban sokasodnak (hozzád közeli számban...), de kész vagyok elmenni százig is, ugyancsak sokasodó ráncokkal, csak szellemileg jó, fizikailag tűrhető állapotban...

exbikfic · exbikfic.blog.hu 2014.02.20. 21:38:52

"Előkövetkezni" - de jó szó ez! :))

emmausz 2014.02.21. 10:11:50

Alighanem Tömörkénytől oroztam el.
Patinásnak érzem.
süti beállítások módosítása