Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2010.10.26. 18:14 emmausz

Nyikoláj Antonovics Gyorgyovics [tudom ch-val írjuk] egy napja

A tegnapi nappal pont került a Távlatok digitalizálására. Legalábbis részemről. A folyóirat 88 számából 87 fent van a honlapunkon. A legtovább a 32. számmal nyűglődtünk. Bevittem számítógépbe, majd többször végig kellett mennem rajta. Leginkább háromszor. Alaki pofozgatások, helyesírás-ellenőrző program, s egyszeri végigolvasás végigjavítgatás. Noha rettenetesen elfáradtam, tegnap műszak végére kb. 16h-ra elkészültem vele. Hátradűlhettem volna a székemen, de semmi kedvem nem volt hozzá. A melegfront (súlyos felhők) közeledtére a szívemet éreztem. Valamikor nem érdekelt az időjárás, de ahogy „eljár az idő”, egyre inkább foglalkozatnak a jövő-menő frontok. Mivel kb. 270 alkalommal vonul át évente ilyen Magyarország fölött, elég sűrűn foglalkoztat a dolog. Egyszer „elvisz” az időjárás!?Ma reggel megbeszélésre mentem a szerkesztőségbe. Rajtam kívül még ketten panaszkodtak a meteorológiai eseményekre.
Mindegy. Kinyomtattam egy könyvet, kijavítottam benne a végén lévő képtár általam még korábban nem látott szövegét, ahogy kell. Igazából ezzel a mór meg is tette kötelességét.
Hazafelé jöttömben jellegzetes nyugger tevékenységeket folytattam. Vettem egy fél kiló friss kenyeret, feladtam egy csekket. A patikában kiváltottam egy negyed évre való szatyornyi gyógyszeremet. Itthon megszabadítottam őket a felesleges papírburkuktól, s szortírozva elrakosgattam őket. A hulladékot elvittem a szelektív h.gyűjtőbe, majd a postán érkezett két újabb csekkel visszatértem a postára. (Tudjátok még követni?) Ezeket feladtam, majd megsétáltattam magamat. Gyönyörű és igazán színpompás ősz fogadott a Duna-parton.
Itthon megírtam egy kommentárt az Echónak, majd felidegesedve csuklós lámpámtól (rendszeresen lekívánkozik a polcról a számítógépre), elhatároztam, hogy „hátrakötöm a sarkát”. Találtam rajta egy felfüggesztési nyílást. Keresgéltem alkalmas csavart, készítettem neki egy furatot, majd megrögzítettem a lámpát. Pillanatragasztóval pedig fixáltam a csuklóját, hogy egy szögbe beállítva maradjon veszteg. Most éppen a billentyűzetre világít. Ahogy kell.
Tücsi riadóztatott: Fussak a fényképezőgéppel az erkélyre, mert igen sok varjú érkezett. Mire kiértem, jó távol gubbasztottak. Azért két képet csináltam róluk. Még tartozom azzal, hogy digitális képet készítsek két analóg fényképezőgépről. Ezeket kaptam, de nem tartom meg őket. Csak a gyűjtők foglalkoznak keskenyfilmes masinákkal. Ezek is ott fognak kikötni.
Ha ezzel kész vagyok, nekiugrok olvasni három könyvecskét, mert véleményemre kíváncsi a kiadó.
Akkor hát munkára.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr625169123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása