Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2011.05.17. 20:46 emmausz

Barangolásom Fujifilmmel

Ha blogom egy-egy részlete irodalmi értékű is, félek, hogy nem az utóbbi időké az. Mostanság – bár kenyérkereső munkám nincs – más jellegű elfoglaltságok tolakodtak előtérbe. Tartozom azonban az igazságnak azzal is, hogy a mai napról volna mit írni. Van is. Elmentem ugyanis a Szent István Társulat Könyvheti megnyitójára. Hallgattam, köszöntem, láttam, fotóztam, ettem, ittam, megfigyeltem, nem mondom el, aztán átballagtam a Ferenciek terére, ahol sok szép kiadó sok szép könyve akkora tömegben került szemem elé, mint a svéd bélyeggyűjtő gyereknek egykor, akit az apja egyszer két kiló bélyeggel lepett meg. Mint ismeretes, ő akkor hagyta abba a bélyeggyűjtést. Valahogy bennem is hasonló érzések dúltak.
A térrel kb. öt perc alatt végeztem. Azt hiszem, B. É.-t láttam az Agapé kiadónál, Zs.-t és L.t a Szent István Társulat pavilonjában.
Reméltem, hogy sok ismerőssel összefutok itt. Nem így lett.
Elég gyorsan áttértem a Belváros megtekintésére.
Elgyalogoltam a Régiposta utcába, lefotóztam egykori irodám ablakát, majd elmerengtem azon, melyik bolt maradt meg eredeti funkciójában a környéken s melyik nem. Szinte semmi sem a régi.
Talán a Váci u. sarkán lévő dohánybolt az egyetlen üdítő kivétel. Mivel a tesókkal megbeszélt találkozó csak 15 órától volt esedékes, ráértem Angyalföldre gyalog menni. Útba ejtettem a Nádor utcát, a József Attila utcát, a Szabadság teret.
Egy játszótéren sorban álltam, hogy a csobogónál pótlólag bekapjam déli gyógybogyóimat. Így érkeztem az Alkotmány utcába. Lefotóztam – már amennyire a tér engedi – szeretett Főiskolánkat, s továbbhaladva elértem a Szent István körutat. Azon átkelve már csak Angyalföldön kellett átvágni, hogy 15 perccel három előtt megérkezzem. Öten jöttünk össze, s meghánytuk-vetettük a meghányni-vetnivalókat.
Öt órakor szabályos időben bekaptam az esti pirulakomplexet, fél hét felé távoztunk.
Elég sokat fotóztam.
Budapest még mindig szép.


Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr235169369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása