Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2007.10.20. 13:43 emmausz

Időszakos búcsú

Tudtam, hogy Keith Jarrett lesz a Műpa-ban, mert a családból többen oda igyekeztek csütörtökön. Olvasom ma minden ami izé nevű szabad szájú blogban, hogy ilyen is volt, olyan is volt a koncert. Hol a bécsire, hol a kölnire emlékeztetett Jarrett zongorajátéka. Minden, ami izének tetszett, bár mélázik rajta, hogy helyette majd ez vagy az megmondja a tutit. Idézem: „Aztán majd megmondják a MaNcsban, meg az ÉSben, hogy tetszett-e nekem ez a koncert vagy nem. A koncertteremből kifelemenet oda is sodródtam Vukán mellé, hogy megtudjam tetszett-e nekem a koncert, Szakcsival lépcsőztem, Déssel lifteztem, de nem mondták meg. Úgyhogy úgy döntöttem, tetszett, a többi meg le van szarva. (ide azt írta a helyesírás-ellenőrző, hogy ilyen szót nem illik papírra [képernyőre] vetni! (IGAZA VAN, NEM ÉN VOLTAM) Az ÉSnek meg majd írok egy fenyegető levelet. Sőt, egyenesen a Fáynak.”
Nos ugyanő megírja, hogy CD-FELVÉTEL IS KÉSZÜLT. Így van még esély pótlólag élvezkednem.
Most pedig búcsúzom. Egy bő hétig Sopronban, Mosonban fordulunk meg párkámmal. Azt mondta, mert ö vicces hölgy, hogy most megyünk nászútra, mert ezelőtt 35 és fél évvel nem kaptunk oda beutalót. Mondom neki, mert én is vicces ember vagyok: persze, hogy. Most ana-nász útra megyünk.
Maradjunk abban, hogy a Szieszta szállóban sziesztázunk, s ha elunjuk magunkat, kimegyünk a szállóból körülnézni. Azért írtam mindezeket, mert jó esetben is csak nyolc nap múlva leszek PC-közelben, hogy folytassam abbahagyhatatlan naplómat. Bár - ha eredménytelenül is – közben időnként rákattintotok blogomra, nő a látogatottsága, ámde újat nem találtok benne, ezért sok értelme nem volna. Hát akkor Isten veletek a viszontírásig/olvasásig!     

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr275167676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása