Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2009.04.04. 13:51 emmausz

Kabaréba illő

Az események követik egymást. Tegnapelőtt 37 voltunk, ma Zsu 34, Isten éltesse!
Nálunk „április négyről szóljon az ének” minden évben, de csak a fenti okból, nem az eredeti összefüggésben.
Azt hiszem, érdemes volna összegyűjteni az idős emberek szórakozottságaiból is egy csokrot, nemcsak a tanulóifjúság fogalmazásbeli bakijain mulatni.
Mert csakugyan elhangzott a meglettebb korosztály egyik tagja részéről, hogy „maga alatt vágja a fejszét”. De akadnak szamár történések is.
Minap írtam, hogy körtelét töltöttem tej helyett a nesquik-alaphoz. Ám néhány nappal korábban meg mit tettem? Feltettem vizet forrni. Ez nálunk úgy a leggyorsabb, hogy a vízforralóba beletöltöm a csapnál a kívánt adagot, majd ráemelem a talpára, ebben fut az áram, és megnyomom a folyamatindító gombját. Ekkor kigyullad az ellenőrzőlámpa, és se perc alatt felforr a teának való víz, a bimetál leállítja a forralót, s a zubogó lével nyakon öntöm a teafüvet.
Leemeltem hát a tartóról a főzőt, hoztam vissza benne a vízzel, rátettem a körlapra, bekapcsoltam a ketyerét. Majd térültem-fordultam. És … semmi. Hideg maradt a bekészített víz. Ekkor jöttem rá, hogy ez a körlap nem az a körlap. Van nekünk egy abriktoló masinánk is, melynek az üvegtégelye gumiágyon ül, gumilapon. Na én erre tettem a vízforralót, de az a dög gumilap nemhogy nem látta el árammal, hanem még akkor se engedte volna, ha alatta áram folyik, merthogy a gumi kifejezetten szigetelőanyag. Talán emlékeztek rá, hogy írtam jó múltkorjában, hogy Leidekkerné az elektromos főzőlapot gyufával akarta működésre késztetni, mintha gázüzemű volna. Lám én se vagyok különb Leidekkernénél.
Ha megint csinálok valamilyen hülyeséget, megosztom veletek. Előbb-utóbb összejön egy kötetre való anyag, mert ezek a történések már-már olyanok, mint ami egy régi kabaréban hangzott el. Józsi bácsi szórakozottságból megcsókolta az ajtót, majd becsapta a feleségét. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr705168382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása