Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2009.09.11. 16:10 emmausz

5. este

Nem is tudom, hogy kezdjek hozzá. Hiszen nem voltam ma Tücsinél. Megállapodtunk abban, hogy ma nem én megyek, mert más is szeretne látogatni. Ugyan próbálkoztam nap közben telefonálni neki, de Székelyné vette föl, akinek még a hangja sem csengett ismerősen. Elnézését kérve letettem. Délután aztán azért nem vette fel T., mert elaludt.
Bezzeg Mica azonnal tudott vele kontaktust találni.
Én is beszéltem vele, és a következőket mondta: Amit eddig tiltottak neki, most kötelező lett. (Mondom, ez nagyon szexisen hangzik, ami korábban tilos volt, az most köztelező.) Ám itt most másról van szó. Eddig alig mozdulhatott az epidurálás következtében, nehogy szédüljön. Most meg elkezdték mozgatni a lábát – egy erre szakosodott géppel. Báránybőrön pihen a lába, és óvatosan hajlítgatja egy villanymotor segítségével. A tempót lehet fokozni, és úgy működik, mint az olcsó gyerekbiciklik pedálja. Ami csak akkor áll meg, amikor maga a bicikli (vagy tricikli?).       

Van egy Kálmán nevű asszisztens (?), aki már tavaly is kitűnt humorával, amikor bűvölte Tücsi lábát, mondván, hogy „most vetek rá egy gyógyító pillantást”.

Idén meg, amikor kihúzott egy félméternyi műanyagcsövet a sebből, majd bekente valamiféle gyógyírral a seb környékét, eközben kommentálta is, amit tesz. Na – gondoltam magamban –, biztos azt mondta, hogy „kabala-kabala-fikkentyű”, de nem találtam el. Ezt mondta:  „Bekenem a sebét l’Oréallal … mert megérdemli.” Majd amikor lecseppent a vér a földre, kihúzott csőből, akkor ezt: „Hogy itt jártam, itt hagytam a névjegyemet”. Majd meg – amikor turkált a táskájában – ezt: „Ne kérdezze, hogy mit csinálok, mert én se tudom.”
Hálából a történetekért Tücsinek felolvastam két emailes megkeresést.
Megbeszéltük, hogy holnap du. meglátogatom, és beviszem neki a 2. számú sporttáskát, amely a hátralévő időszakban szükséges dolgokat tartalmazza. Mert ő nem olyan átabotában vonult kórházba, mint én, aki csak a bankkártyámat vittem magammal, meg a magas vérnyomásomat. Ő tudatosan készült rá. Nem tudom, azt kiszámította-e, hogy a fsz. 8-ba kell átkerülnie, mint tavaly, de ma odaköltözött. Tehát fsz. 8.
Aki hallja, adja át!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr35168598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása