Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2012.01.30. 12:35 emmausz

Isten hozott titeket!

Tücsit fölhívtam, mert megtudtam, hogy Levente és Elvira hamarosan hazaérkeznek. Épp most ment el értük Mica. Azt akartam, hogy ő is megtudja.
De Tücsi már hamarabb megtudta, és mert nem tudta, hogy én is tudom, éppen telefonálni akart nekem, hogy elmondja, hogy megtudta, hogy a családka hazajön.
Kirakhatnék egy ISTEN HOZOTT TITEKET! táblát, de már nincs időm elkészíteni. Így virtuális tábla fogadja őket, meg élő szó, melyet én mondok el mint egyszemélyes fogadóbizottság.
Már melegítem az ebédet, már friss ágyneműt húztam a jövevényeknek.
És most várok.
Nem is árt egy kicsit elüldögélni, mert nemrég érkeztem haza az OTP-ből, ahol hosszas adminisztrálás után szétvágattak bankkártyáim, és megszűntnek nyilvánítottuk 14 éve tartó kapcsolatunkat. A válás sikeres, most már mindenkinek elmondhatom titkos pin-kódjaimat, fabatkát se ér vele: 5636, ill. 8776.
Szerettem ezeket a kódokat. Az utolsót azért, mert logikusnak bizonyult. 8 lefelé hét, hét, lefelé hat.
Az első is logikus volt. 56–20 = 36, amit a szamarak nem tudnak.
És most megpihenek, mert azután el kell intéznem, hogy a korábban számlámról lehívott közmű-befizetnivalókat ezután hogyan rendezzem.
Tapasztalhatjátok: régi igazság, hogy a konfliktusok oldása újabb konfliktusokhoz vezet. Ugyanúgy van ez, mint a fizikában. A Huygens-elv szerint, ha a nagy hullámokat csak egy kis zsilipen engeded át, újabb, kisebb hullámok keletkeznek, és ez alighanem néhányszor eljátszható újabb kiskapukkal.
Azért kontrolláltam, vajon jól emlékszem-e ötven év távlatából erre a fizikai elvre.
Jelentem, igen.
P.S. Megjöttek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr165169586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása