Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2012.02.06. 10:29 emmausz

Generációk

Az első és második gyerekkorban
Az első gyerekkor
Petróleumhoz nem nyúltam,

kést letettem,
csitt-csattot visszaadtam,
tűt nem bántottam…
A második gyerekkor
Vidanetet felhívtam

főtáv egyenlegemet lekérdeztem
Kötelező gk.bizt.-t felhívtam
Vidantet személyesen felkerestem,
adapterüket visszaadtam,
tartozásunkat kiegyenlítettem,
szerződést velük felbontottam.
Bankunkat felkerestem
a kötelező bizt. kiegyenlítésére felhatalmaztam
a főtáv számlák kiegyenlítésére felhatalmaztam
az erről szóló szerződéseket megkötöttem,
felső értékhatárt megjelöltem.
Mindjárt fél tizenegy.
Az új generáció
Levente továbbra is kórházban.

Jó, hogy már nem kell lámpázni, sárgasága remélhetőleg leküzdve.
Jó, hogy ma az orvosi gárda hozzákezd hétköznapi munkájához, mert a picike túlságosan sokat aludt s este nem kívánt semmit enni. Úgy mondják, hogy túl sűrű a vére.
Hát segítsenek rajta. Hadd nőjön már az a gyerek, akit mindnyájan úgy szeretünk!
Az Ég segítse meg, és áldja meg!


2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr885169597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algoritmus:123 2012.02.06. 18:24:35

kié volt a csit-csatt? :) Szeretlek Levente, GYERE HAZA!!!

emmausz · http://emmausz.freeblog.hu 2012.02.07. 07:36:44

A csitt-csatt a család egyetlen ollója volt gyerekkoromban. A monológot alighanem Gábor bátyám mondta el.
süti beállítások módosítása