Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2012.04.06. 10:08 emmausz

Nagypéntek reggelén

Mind feszülten várjuk a hírt, hogy Angélát egészségben mielőbb a világra segítsék.
Ma hárman voltunk kórházban (Zsu Angélával császárra várva, és én).
Kora reggel, csupán a szokásos havi vérvételre mentem be, és hamar szabadultam. A főfőorvos ritka kivételként ma nem volt bent, a két főorvos igen, és az osztályos orvosok is. Egyikük, aki korábban kezelt engem is, kapott egy hápogó kacsát valamelyik kollégájától. Átöltözködéskor vett észre a meglepetést, átvitte a többiekhez, és boldogan hápogtatták. A lámpabura még mindig ugyanabban az állapotában van, mint évek óta, stílusosan leukoplaszttal rögzítve.
Hamar végeztem, és most itthon várjuk, újabb unokánk megszületését ezen a különös napon, Krisztus halálra gyötörtetésének a napján (felőle nézve teljes önfeláldozásának napján), amelynek a körülményeiről Izajás prófétál.
Izajás hall valamit, és bármilyen kínos, közzéteszi (Isten, az úr, nyitotta meg a fülemet, / S én nem álltam ellen, / nem hátráltam meg):
„Hátamat odaadtam azoknak, akik vertek, arcomat meg, akik tépáztak. / Nem rejtettem el arcomat azok elől, / akik gyaláztak és leköpdöstek. / Isten, az Úr megsegít, / ezért nem vallok szégyent. / Arcomat megkeményítem, mint a kőszikla, / s tudom, hogy nem kell szégyenkeznem. / Közel van, aki igazságot szolgáltat nekem. / Ki szállhat velem perbe?... (Iz 50,5–8) Ez az első utalás arra, hogy a Szolgának (Messiás) sok testi-lelki gyötrelmet kell elszenvednie. A nagyon kifejező kép – arcomat megkeményítem, mint a kőszikla – egyértelművé teszi, hogy annak idején nem fog meghátrálni. Így is lett.
Nos, ezen a Jézus önmagát mindenkiért feláldozó szent napján írás közben 9.30-kor érkezett a telefonhívás Tamástól, hogy üvegen keresztül látta: Angéla a világra született, arca szép tiszta, remélhetőleg teljesen egészséges is. Zsuzsáról még semmit nem tud, még „dolgoznak rajta”.
Immár napvilágot látott, ma, április 6-án, a nyolcadik unoka. Isten éltesse! – kívánom neki nulladik születésnapján.     
Szolgálati közleményben később kitérek a fejleményekre.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr775169667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása