Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2012.10.04. 13:13 emmausz

Debütáltam

Egy hónapon belül két olyan esemény ért, mely korábban még soha. Az egyik egy Római riport c. tévéműsor-sorozat, melynek szövegfordítását simogatom hetente, hogy lehetőleg gördülékenyen és magyarul szóljon. Többek között engem kértek fel lektorálásra, s elvállaltam a felkérést. Akit érdekel az ilyesmi, az interneten is hozzáfér http://www.echotv.hu/videotar.html?mm_id=203 a vatikáni történésekről szóló heti beszámolókhoz.
A másik témába tevőlegesen ma ugrottam be. Néhány órára csak enyém volt Levente unoka, mert a mama tanít az egyetemen. Ma esett az első ilyen alkalom, hogy egyedül.
Még szoknunk kell egymást, de fog az menni. Levente ügyesen megtízóraizott, majd bömbizett 10 percet, 10 tételre bontva, utóbb elcsendesedett és békésen szunyókált mellettem szűk 40 percet.
Pihenten ébredt, és örömmel vette, hogy sétálni indulunk az ökörnyálas-verőfényes napsütésben. A vonatmegállóig mentünk, hogy mielőbb találkozhasson a mamával.
Élvezte az utcai forgalmat.
Fiú.
Én meg az indiánnyár újabb meghosszabbítását.
És most egy megjegyzés. Van a FaceBookon egy visszatérő kérdés: Mi jár most a fejedben? A poénra fogható „fatyalim felszólít”-szerű, elég suta felszólítást néhány nap óta megválaszoltam valamiféle kedves szamársággal. Nem jött be. Jelentem: a sorozatnak ezennel vége. Úgy van ez is, mint a szerkesztett tévéműsorok. Egyik hosszú időt megér, a másik nem. Odaszóltam magamnak, hogy fejezzem itt be. És én engedelmeskedtem.
Fontosabb azonban, hogy aki „Assisi”, hogy ma van a névnapja, azt Isten éltesse. Ma ugyanis egyik  Ferenc nap van a sok közül.
Aki meg ismer engem, az már tudja: hozzá szoktam tenni, hogy azokat a Ferenceket is éltesse az Isten, akik nem assisik, és azokat is, akiket nem Ferencnek hívnak.     
Remélem, nem maradt ki senki.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr685169877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto · http://akimotonapjai.blog.hu 2012.10.04. 21:53:14

Megnéztem az echo videóját. Nagyon érdekes munkád van. Vajon a vatikáni diplomácia el tud érni valamit? Jó lenne, ha igen.

Ismeretlen_11533 2012.10.04. 23:02:53

Jó kérdés. Nem tudom, de úgy vélem, hogy minden inger hat. Ez így van a diplomáciában is. Az összes ingerek, gesztusok stb. eredője befolyásolja a jövőt. De hogy milyen mértékben? Reménykedjünk.
süti beállítások módosítása