Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2019.01.31. 13:55 emmausz

- Ne bomolj! - De...

A korrektor így morog magában: Az ő szamárságaikat átjavítom – az én szamárságaimra. Ha tévednék, volna tökéletes mű. De nincs.
A blogger meg így óg-móg: A mások szamárságainak olvasásába belefáradtam. Könnyen lehet, hogy mások az én szamárságaim olvasásába fáradtak bele.
A nagypapa (én) így dohog. Korábban szinte bármikor elengedhettem egy visszatérő szöveget, amikor a fiatalok éppen nem tartózkodtak nálunk: „Ezek soha nem látogatnak meg minket.” (Persze nem volt igaz. De úgy éreztem, mint Vali mama (85) egykor, aki a fia távozása után negyed óra elteltével emlegette: „Ez a Pista soha nem látogat meg engem.”) Hogy összeköltöztünk, okafogyottá vált mormogásom. Pedig milyen szívesen köszörültem a nyelvem egy-egy ilyen szólással.
***
Állapotom. A koromhoz képest jól vagyok – mondta a kéményseprő, és mondom én is. A humoristával együtt is mondom röviden: Jól vagyok. Minek részletezni?    
***
KF Fb-beli szösszeneteiből:
- Az igazi sznob Bartókról mer társalogni anélkül, hogy egy általa készített festményt vagy szobrot látott volna.
- Egykor én is női testben rekedt férfi voltam, de aztán anyám megszült, mondja egy kigyúrt alak.
- Gyermekszáj. egyik gyerek: Nektek van híres rokonotok? másik gyerek: Nem akarok dicsekedni, de hallottam, hogy apukám Istent atyjának hívta.
- A pálinka infarktust okozhat, ha véletlenül leejted az üveget.
- A Biblia nem szorul rá, hogy újra írják, a világ szorul arra, hogy újra olvassa.
- Tudtad, hogy Chuck Norris meg tudja varrni a felhőszakadást?
- Ha Pestnek van Kispestje, Egernek miért nincs kis egere? (Mert túl van Hatvanon.) Kieg. a gőzmozdonynak sincs kis mozdonya, mert rézből van a fütyülője.
- Bemenni a gyerek szobájába olyan, mint látogatás az IKEÁ-ba. Csak beugrasz körülnézni, és kisétálsz 8 bögrével, 4 tányérral, 3 tállal, 2 tálcával, pár darab törölközővel és néhány evőeszközzel.
- A vörösbor élvezetének a titka: Bontsuk meg a palackot, hagyjuk kicsit lélegezni, s ha úgy látjuk, hogy nem lélegzik, lélegeztessük szájon át.    
- Férfi a nőhöz: Megnézhetnélek meztelenül? A nő válasza: Igen, de nem fogsz fázni?
- Porból lettünk… és porrá leszünk: Na, én azért nem törülök port, mert hátha valaki olyan, akit ismertem.
- Mit kell szedni, hogy lefogyjunk? ... A lábainkat.
- Van riasztó az autóban? ... Igen, a műszaki állapota.  
***
Levi vicce: Tudod, hogy alakult ki a zsiráf? Úgy, hogy Chuck Norris pofon rúgott egy lovat.    
 
  

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr4414600326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása