Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2021.05.09. 03:15 emmausz

„Engem már más nem ért, csak az, ki jól megfigyel.”

Dorátit jól megfigyelték. Egy fiatal társaság vezéregyénisége azzal állt elő, hogy a karmester örökké mérges. Mint D, írja: „…nem voltam az, de lehet, hogy annak látszottam, mert arckifejezésem sajátossága a mérges, rosszalló tekintet. Ez néha hasznosnak bizonyult, néha károsnak, mindenesetre ezt az arckifejezést nem tudtam kontrollálni, mert teljesen öntudatlan volt. Mindig egy táblát kellett volna hordanom ezzel a felirattal: ’Ne törődjetek az arckifejezésemmel, én szeretlek benneteket, és megbízom bennetek! Ez igaz is lett volna. Valójában mindig szerettem és szeretem az embereket, és megbízom bennük, gyakran túlságosan is.”
Éltem meg hasonlót: Kollégám egy másiktól kérdezte, hogy miért olyan hűvös irányomban? „Mire ő némi tétovázás után azt mondta, hogy fél tőlem, mert szigorú vagyok.” Erre köpni-nyelni nem tudtam, mert akik ismernek, alig hiszem, hogy azok közül valaki is szigorúnak tart, akitől félnie kell. De hát, aki egy ilyen előítélettel van megáldva, az valószínűleg nehezen győzhető meg állítása alaptalanságáról. Amit tehettem, hogy ezt követően gondosan vigyáztam rá, hogy viszonyunk oldottabb legyen. Érdeklődtem felőle, munkájáról stb.
Még megjegyzem, hogy jaj, annak, akit büdösnek ítélnek kollégái. Sikálhatja magát naphosszat, permetezheti hóna alját, és egyéb részeit dezodorral, illatosíthatja magát parfűmmel, bizony többé le nem kopik róla a megbélyegzés: Büdös vagy.
***
A mai napon bátyám születésnapját ünnepeltük. Két évvel idősebb nálam, szilfid alkat. Letagadhatja korát. Ezzel kapcsolatos a következő epizód, mely velünk történt meg. Én szerkesztőségben dolgoztam, ő meg egy másik területtel foglalkozó iroda vezetője volt. Adódott, hogy egy olyan ember állított meg hazafelé mentemben az utcán, aki az ő környezetéből jött. Következésképpen mindkettőnket ismert. S imigyen tolmácsolta bátyám szavait: „Az öcséd üdvözletét küldi.” Mondom neki, hogy van öcsém is, Amerikában él, de ahonnan te jössz, ott a bátyám dolgozik, és jó két év van közöttünk. Mire ő: „Nahát, azt hittem, hogy az öcséd.”
Mondom újra, hogy sok évet letagadhatna! Isten éltesse!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr9416526786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása