Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2023.05.09. 07:26 emmausz

Hajnalban

Tegnap megírtam, hogy ha 32 ember mindegyike mindenkivel kezet fog, az 496 parolát teszt ki.
Nem számláltam össze a változatokat, csak alkalmaztam rá a közismert képletet.
N személy esetén a közös kézfogások számát ez a adja: n(n-1)/2. És kész.
Ma hajnali öt óra sem volt, amikor a hajnali világosság kiűzött az ágyból.
Naponta háromféle szózatjátékfélével szórakozom.
Ha jól számoltam, ma negyedszer fordult elő, hogy másodjára rátaláltam a keresett ötbetűs szóra. Beírtam: TÁJÉK.
Az Á és a K jó helyen volt.
Beírtam: PÁNIK.
Erre vége lett a további találgatási lehetőségeknek.
A játék rövidre zárva, mert azonnal a megoldandó szóra akadtam.
Bezzeg a mahjongg!
Kinéztem a szememet, akkor s tudtam lekapni valamennyi párost.
Igazán rendezettebb sorokba rakhatnák az elemeket, hogy kevesebb macerával kapkodhassam le a párokat.
A puzzle játékkal vigasztalódtam. Elég hamar kiraktam a rosztovi kremlt.
Képernyőm nagysága miatt kb. száz elemből álló mozaikokat szoktam választani.
Így is könnybe lábad a szemem a játék végére.
Ennek persze nem a képernyő az oka, hanem a közeli nyárfák „vattái”.
Minden tavasszal kikészíti a környéken élők szemét, orrát.
Mindkét érzékszervünk nyálkahártyája felveszi a levegőben lebegő szálakra bomlott vattát, és
csípi az orrunkat,
csípi a szemünket.
Én nem csípem,
csupán elviselem.
Még egy-két hét, és ezt a kellemetlenséget felváltja a kánikula.
P.S.:

Lekaptam minden mahjongg-követ.
Csiáék ma hazarepülnek.
Ágoston matek írásbelizik.

  
 
        

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr9218119836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása