Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2023.05.26. 11:30 emmausz

Elfoglaltságaim

Már tegnap feltűnt, de akkor kijövetelünk alkalmával megszólíttattam, és ez elterelte a figyelmemet az ambó virágcsokrának a lefotózásáról. Ma pótoltam, mert változatlan formát mutatott ma is. Az alsó rózsa alsó fele egy rézsút jobbra néző emberfejet mintáz. Két képet készítettem a csokorról. A másodikon jobban kirajzolódtak a fejformák. Ezt megosztom a FB-on.
Ma elautóztunk a CCC-be egy pár szaladós cipőért és egy pár saruért. Magas rüsztöm miatt nem is olyan egyszerű a választás. Azért találtunk megfelelőt. Nem szép, de szép sarut még életemben nem láttam. Egyszer kitértem arra, hogy szandált gyerekkoromtól kezdve nem viseltem, mert egyszer nagyon meggyötörte lábfejemet az éppen csak rám jövő lábbeli.
Ezek a maiak kényelmesek és rondák.
De ha már ott jártunk az üzletközpontban, feleség meglátogatta a tudom is én milyen nevű boltot, ahol vett sok apróságot és hozzá egy kékmintás bevásárló szatyrot. Én leültem fotózni. Na nem a mellettem álló pisifoltos kárpitú székre, hanem egy tisztára.
Mikor T. megérkezett, még meglátogattuk a pékséget, ahol félbarna kenyér is kapható.
Meg mákos rétes.
Utóbbit itthon hamar bekebeleztük.
Lehetett volna egy hangyányival édesebb, de így is jó volt, és friss.
Ha tegnap vettük volna, akkor leárazva kaptuk volna meg. Sajnos az időt nem tudjuk megállítani.   
Vannak elvégezetlen ügyeim. Pl. a rendszerességgel küldött csekk, hogy adakozzak a lepramissziónak. Hiszen értem én…
Na majd.
Az O.Henry-kötettel végeztem, de még sok olvasnivaló vár rám – (meg írnivaló).
Egyszer az autóskönyvet is végig kell olvasnom. Talán ma a végére érek. Elakadtam a kocsi rádiójánál. Hetvenhét féle hangolási lehetősége és zene és próza állomások hangszín, hangerő stb. keresésére volna lehetőség. Azt hiszem, sose fogok élni a túl okos rádiózási adottságokkal, inkább az útra figyelek.
***
O. Henry nyelvi leleményei
- Munkába állítottunk a városból minden embert, aki meg tudta különböztetni a kalapácsot a létrától…
- A másvilágon jártam. Nem tudom, hogy kerültem oda: lehet, hogy a Kilencedik körút magasvasútján, vagy talán valami agyonhirdetett gyógyszert vettem be, vagy meg akartam fricskázni egy bokszbajnok orrát, vagy hasonló meggondolatlanságot követtem el…
- Eleinte minden héten egyszer odalovagoltam, hogy láthassam, aztán rájöttem, ha megduplázom a kirándulások számát, kétszer olyan gyakran láthatom őt.

   
  

komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr6618132918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása