Vannak, akik azt mondják, enyhék a telek, minek a nyári gumit lecserélni.
Mások azt mondják, hogy a legjobb a téli-nyári gumi, mert azt nem kell cserélni.
Megint mások azt mondják, az autó nem tud korcsolyázni, a kritikus időben át kell állni a tömegközlekedésre.
Van aztán egy makacs réteg, amelyik azt mondja, hogy a négyévszakos gumi igazán nem alkalmas télen a közlekedésre, jobb télire cserélni a nyári gumikat.
Ha a csere elhagyása miatt karambolos lesz a kocsi, a javítás sokba kerül.
Ennélfogva azt a megoldást választom, hogy inkább csere.
Ezt teszem évek óta.
Nálunk a négy kerék cseréje 8400.-
Mostani autónkon nem kell a felniről lefejteni az nyári gumit és rávarázsolni a télit, hanem a felniket kell kicserélni a rajta lévő gumikkal együtt.
Ez könnyebb is és nehezebb is.
Az acélfelniknek jó súlyuk van.
Még jó, hogy van helyük a garázsban.
Közel van a gumis hozzánk, egy perc alatt ott termek.
Aztán az időpontra érkező autóval be kell manővereznem a szerelőpadra.
Irányítgatnak, kicsit balra, kicsit előre, most jobbra.
Megoldottam a kérdést.
Előbb odaálltam az autóval az műhely elé az utcán, és megkértem a mestert, hogy vigye be a kocsit, ha sorra kerül.
Benedek(?) úr készségesen ráállt.
Én meg majd csak a kitolatott kész autóval fogok találkozni.
Ha nem lyukad ki a gumi, fél évig nincs vele több macera.
2024.12.04. 09:16 emmausz
Gumicsere
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr2018744628
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek