Mickey webnaplója

Véleményem a valóságról, annak egy-egy kiragadott darabkájáról. Főleg irodalomszeretetem, vallásom, kedvelt zenéim, saját élettapasztalataim lenyomatai ezek a rövid írások, amelyeket naponként megfogalmazok. Tehát egyfajta napló, füves könyv, önéletírás, (családi) eseménytár, benyomásaim laza szövésű összegzése mindarról, ami körülvesz. Reményeim szerint fotóimmal tarkítva.

Friss topikok

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korri... (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közös... (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!

Utolsó kommentek

  • exbikfic: Mielőbbi gyógyulást kívánok! (2024.02.14. 22:27) Hamvazószerda
  • exbikfic: Gyors javulást és teljes gyógyulást kívánok! (2022.12.09. 23:35) Covid
  • esperanto: Az ablakon bestírol Azt hiszi a szeme fírol Nem fírol a szeme Bekrepált a spine ez így jobban rímel (2022.08.24. 11:10) Versek így meg úgy
  • Klára Enikő Ágnes Hegyi: Köszönöm, Miki, a megfelelő reakciót! Visszafogott, ember léptékű! Élatfogytiglan kell talán korrigálni az embereket és dolgokat - és magamat is persze. Minden jót! Klári (2022.04.06. 11:07) Ide figyelj...
  • exbikfic: Mick, idézgesd csak azokat az utcákat, neked (és remélem, másoknak is) való téma lesz most a közösben! :) (2022.02.21. 16:33) Járt utat járatlanért el ne hagyj!
  • Utolsó 20

2023.07.17. 14:34 emmausz

Vége a nyári szünetnek

… legalábbis a nyaralásunknak.
Immár 17 év óta nyaralunk együtt a gyerekeinkkel és a gyerekeink gyerekeivel. Az első közös nyaralás körülményei a maihoz képest felejthetők. Akkor sem szúnyogirtót, sem hosszabbító kábelt nem kaptunk a környéken. (Bár a magyar puma topon volt a korabeli reklám szerint.) Ma már minden van, vagy szinte minden.
Ami azonos az első és a mostani nyaralásban, az a déli part és a hallatlan hőség. De csakúgy, mint akkor, rendelkezésre állt a hűsítő víz. Víz, amely nemcsak hűsít, de az általam kiszorított víz súlyával könnyebbé tesz is a saját súlyomat. Amikor csak tehettem, mentem a strandra. Egykor majdnem a partra nézett a bérelt házikónk, most meg autó vitt ide s oda.
Mentem és fürödtem.
Vízben való mászkálásom során megmentettem a vízbefúlástól egy méhecskét. Amint megszáradt, köszönés nélkül elstartolt. Ha meggondolom, hogy az élethosszuk mindössze három hét, hosszú életet így se garantálhattam neki. Másodjára meg egy szöcskét láttam az életéért kapálózni a vízben. Sikerült élve kihalásznom a napszemüvegemmel. Szárítkozása után elrepült. Hogy elérte-e a partot, vagy sem, nem tudom. Remélem.
Láttam egy vízbe borult vitorlást is. Azt nem én mentettem ki, hanem hozzáértő szakemberek, akik hamar ott teremtek a helyszínen.
Hétközben részt vettünk Kocsi György miséjén. Induláskor megkérdeztem: Még mindig az „öreg” szolgál Zamárdiban? Igen. Ő volt az. Utóbb megtudtam, hogy nálam kilenc évvel fiatalabb az öreg, aki  teológus pap. Immár éppen 25 éve szolgál a településen. Érdekes volt hallani tőle, ahogy imájába foglalta László püspököt, aki viszont a sógorom. Kicsi ez a világ, ahol ki tudja hányadik ágon, de testvér lészen minden ember.
T. jól szervez, sokat is fáradozik, de hogy meddig képes helyt állni, csak a jó Isten tudja. Nem vagyunk már mai gyerekek.
Magam sokat fotóztam, közülük 370 felvételnek kegyelmeztem meg. Rá kell jönnöm, hogy ha ugyanazokat a helyeket keressük fel, akkor igen hasonló képek születnek.
Szép fiatal unokáinkról sok felvétel készült, de hát nem szeretik, ha a FB-ra teszem fotóikat. Én meg respektálom ebbeli kívánságukat. Ide írom inkább: szépek a gyerekek.      
És legyen itt most elég ennyi.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmausz.blog.hu/api/trackback/id/tr9018168963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása